Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@05:15:10 GMT

پایان کار آزادکاران ایران با ۲ مدال طلا

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۴۶۸۶

پایان کار آزادکاران ایران با ۲ مدال طلا

نمایندگان کشورمان با کسب ۲ مدال طلا به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام پلیکونه ایتالیا پایان دادند.

به گزارش مشرق، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه که جزء رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود، روزهای 27 و 28 دی ماه در شهر رم ایتالیا برگزار شد که نمایندگان کشورمان در این مسابقات توسط محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع در اوزان 97 و 125 کیلوگرم به 2 مدال طلا دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام احسان پور و یونس امامی در اوزان 65 و 74 کیلوگرم دیگر نمایندگان کشورمان در این مسابقات بودند که از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

بیشتر بخوانید:

زیباترین فن و بهترین کشتی روز جهان +فیلم

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم بهنام احسان پور در دور نخست مقابل گور اوگانسیان دارنده مدال برنز بازی های اروپایی از اوکراین با نتیجه 4 بر 4 پیروز شد وی در دور بعد در مصاب با واسیلی شوپتار دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه 6 بر 4 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، احسان پور حذف شد.

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه 15 بر 5 از سد جیمز گرین دارنده مدال نقره جهان از آمریکا گذشت. وی در دور دوم مقابل فضلی اریلماز از ترکیه با نتیجه 7 بر یک مغلوب شد و با توجه به مغلوب شدن این حریف ترک در دورهای بعد، امامی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر از سد بو نیکال از آمریکا گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا را با نتیجه 8 بر صفر و ضربه فنی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدیان در این مرحله در یک کشتی زیبا با نتیجه 11 بر صفر از سد آبراهام کونیدو دارنده مدال برنز جهان از ایتالیا گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از کشور بلاروس را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی یوسوپ باتیرمورزایف دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نیک ماتوهین از آلمان با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. زارع در دیدار پایانی مقابل بیلال ماخوف قهرمان جهان از روسیه با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی کشتی آزاد ایتالیا تیم ملی مدال طلا محمدحسین محمدیان یونس امامی بهنام احسان پور امیرحسین زارع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی در بیشکک پایتخت قرقیزستان، امروز بعد از امین کاویانی‌نژاد، علیرضا مهمدی نیز توانست سهمیه المپیک را کسب کرده و مسافر پاریس شود.

کاویانی‌نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر یک علی‌محمد ال‌عبوداح از عراق را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله به مصاف «لی یو» از چین رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی برسد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ از سد آسان ژانیشوف از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف جالگاسبای بردی مرادوف از ازبکستان رفت و در نهایت ششمین سهمیه المپیک برای کشورمان به‌دست آمد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • مهمدی ششمین فرنگی کار المپیکی ایران
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • مهمدی آخرین سهمیه را کسب کرد/شاگردان رنگرز با ترکیب کامل در پاریس
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • مهمدی و مختاری راهی نیمه نهایی شدند