Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد کاشان از فعالیت شش پایگاه برای دریافت کمک‌های مردمی ویژه مردم سیل‌زده خبر داد. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

امیرحسین شیخ استرکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وقوع سیل اخیر در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان با ایجاد پایگاه‌های دائم و موقت در سطح شهرستان کاشان نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان کاشانی اقدام می‌کند و شهروندان می‌توانند به این پایگاه‌ها مراجعه کرده و کمک‌های خود را به هموطنان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان و هرمزگان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سه پایگاه موقت در سطح شهرستان کاشان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان کاشانی است، افزود: در جمعه گذشته هلال احمر پایگاهی مستقر در مصلی بقیه الاعظم کاشان داشت و در جمعه پیش رو کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان پایگاهی موقت در این مکان برپا می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان از استقرار پایگاه در قمصر و جوشقانی قالی ویژه دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان خبر داد و ابراز داشت: در مجموع شش پایگاه در سطح شهرستان کاشان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان است و خوشبختانه شهروندان کاشانی تا این لحظه هفت و میلیون و 600 هزار تومان وجه نقد و مواردی نیز کمک غیرنقدی اهدا کردند.

سردی بازار همدردی با سیل‌زدگان در ‌همدان؛ اصناف پای کار نیستند‌آغاز امداد فرهنگی کانون در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستانپرداخت 1000 میلیارد ریال تسهیلات به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

وی ضمن اشاره به موارد قابل اهدا توسط شهروندان گفت: آنچه که بیش از هر چیز در این مناطق مورد نیاز هموطنان بوده البسه گرم است در حالی که شهروندان نباید به هیچ عنوان اقلام خوراکی همچون آب معدنی و غیره را اهدا کنند و البسه اهدایی نیز صرفا باید نو بوده و از اهدای البسه مستعمل و دست دوم خودداری کنند.

شیخ استرکی با بیان اینکه تنها در موارد محدود شهروندان می توانند خوراکی خشک و یا خشک شده اهدا کنند، تصریح کرد: شهروندان کاشانی از اهدای اقلام کنسرو شده نیز خودداری کنند چراکه تمامی این اقلام از قبل تهیه شده و نیازی به اهدای شهروندان نیست.

انتهای پیام/801/ ع

R7760/P1494/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترده شدن سفره افطاری ۲۰۰ متری در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به مناسبت ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت (ع) و با حضور آیت الله کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان، سفره افطاری ۲۰۰ متری در منطقه زوییه اهواز گسترده شد. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان گفت: یکی از سیاست‌های کمیته امداد در سال‌های اخیر، دادن مجوز به مراکز نیکوکاری با هدف حل شدن مشکلات مردم به دست خود مردم است. 
جمال شیبه افزود: امسال راه اندازی آشپزخانه‌ها توسط مراکز نیکوکاری طرح اطعام مهدوی را در دستور کار قرار داده‌ایم که از ابتدای ماه رمضان شروع به فعالیت کردند تا بتوانیم سفره‌های افطار و سحر محرومان را با کمک مردم رنگین‌تر کنیم.
وی ادامه داد:مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت کمیته امداد خوزستان، مصادف با ولادت کریم اهل بیت (ع) و شروع هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در کوی زویه اهواز از مسجد امام جعفر صادق (ع) تا مسجد امام محمد باقر (ع) با حضور آحاد شهروندان سفره افطاری ساده‌ای به طول ۲۰۰ متر برپا شد.
در این ویژه برنامه گسترده که از سوی اهالی نیکوکار و خیر در مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) کوی زویه با همکاری کمیته امداد تدارک دیده شده بود، مومنان روزه دار از طعام سفره افطار کریم اهل بیت (ع) بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵۵ پایگاه حامی‌ یابی در شب‌های قدر
  • انتقال خون گلستان آماده خونگیری از شهروندان در شب‌های قدر است
  • آمادگی امداد مازندران در جذب حامی
  • آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد مازندران برای جذب حامی در شب‌های قدر
  • فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر
  • اجرای پویش «نذر خون» در استان سمنان/ مراکز آماده پذیرایی است
  • ۴هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • کمک‌ ۹۶۰ میلیاردی خیران به ایتام خراسان شمالی
  • گسترده شدن سفره افطاری ۲۰۰ متری در اهواز