Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@20:17:10 GMT

دمای قم به 2- درجه می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۴۸۴۰

دمای قم به 2- درجه می‌رسد

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی حداقل دما در قم به منفی دو درجه خواهد رسید.

محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان ابری در برخی ساعات بارش باران، برف و مه آلود در ارتفاعات بارش برف و گاهی وزش باد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم منفی یک درجه و هشت درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم شمال غربی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شمال غربی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، حداقل و حداکثر دما در قم منفی یک درجه و هفت درجه است، فردا آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات بارش باران در ارتفاعات بارش برف و گاهی وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه در روز دوشنبه آسمان استان قم نیمه ابری تا ابری و مه آلود است، گفت: در این روز گاهی شاهد وزش باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر 35 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان منفی دو درجه و 12 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب منفی یک درجه و هشت درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 25 کیلومتر بر ساعت با جهت شمالی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقطه استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با منفی دو درجه و منطقه کوشک نصرت با هشت درجه بود.

انتهای پیام/78004*30

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر قم سرما هواشناسی باد دما زمستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

وی افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6087640

دیگر خبرها

  • کاهش دمای هوا در استان
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • آسمانِ یزد در انتظار باران
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • روز‌های بارانی و طوفانی در انتظار یزد