Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@07:44:19 GMT

کنایه سیمئونه به حکم محرومیت ستاره رئال

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۴۸۹۰

کنایه سیمئونه به حکم محرومیت ستاره رئال

دیگو سیمئونه می گوید که از محرومیت سبک فده والورده خبر داشت و از حکم او متعجب نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه گذشته در فینال سوپرکاپ اسپانیا رئال مادرید در ضیافت پنالتی ها 4-1 بر اتلتیکو پیروز شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد. دقیقه 115 بازی آلوارو موراتا در حال تک به تک شدن با تیبو کورتوا بود و شانس بالایی برای گلزنی داشت ولی با تکل از پشت فده والورده سرنگون شد و بخت مناسبی برای اتلتیکو از دست رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

والورده بلافاصله با کارت قرمز اخراج شد و با همین اخراج تیمش را نجات داد. در واقع به لطف همان تکل بود که رئال توانست کار را به ضربات پنالتی بکشاند و در نهایت پیروز شود.

داور در گزارش خود خطای والورده را شدید ندانست و همین باعث شد تا کمیته انضباطی تنها یک جلسه محرومیت را برای او کافی بداند.

تصمیمی که خشم باشگاه اتلتیکو و هوادارانش را به دنبال داشت.

 

 

 

 

دیگو سیمئونه پس از فینال سوپرکاپ و در واکنش به حرکت فده والورده گفته بود:« کار والورده مهمترین اتفاق بازی بود و من هم بودم همان را انجام می دادم.. اگر او مرتکب خطا نشده بود، احتمالا گل ما به ثمر می‌رسید. من به او گفتم که نگران نباشد چون کاری را انجام داده که باید انجام می‌داد. باید ببینیم او را چند جلسه محروم می‌کنند هر چند پیش بینی می کنم که حکم او چه خواهد بود.»

 

سیمئونه روز گذشته و در نشست خبری بازی با ایبار، در پاسخ به سوالی درمورد محرومیت یک جلسه ای فده والورده گفت:« اصلا تعجب نکردم و گفته بودم که حدس می زنم حکم نهایی چه خواهد بود و اینکه چه اتفاقی رخ خواهد داد. حالا هم نمی خواهم ذهن خودم را به این موضوع مشغول کنم چون وقتی ندارم که بخواهم بر سر چنین مساله ای تلف کنم.»

 

اتلتیکو مادرید رئال مادرید فدریکو والورده دیگو سیمئونه (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید رئال مادرید فدریکو والورده دیگو سیمئونه سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی یک پیش‌بینی ستاره بارسا درست در نیامد

به گزارش "ورزش سه"، بازی های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دیشب به اتمام رسید و چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند. رئال مادرید، بایرن، دورتموند و پی اس جی به این مرحله رسیدند و دو هفته بعد بایرن میزبان رئال است و دورتموند نیز از پاریس پذیرایی خواهد کرد.

قبل از شروع یک چهارم نهایی وقتی از ژوائو فلیکس پرسیدند چه تیم هایی به دور بعد می روند، او قاطعانه جواب داد: سیتی، بارسا، اتلتیکو و آرسنال.

جالب اینکه هیچکدام از این تیم ها نتوانستند راهی دور بعد شوند و حذف شدند. بارسا به پی اس جی باخت. سیتی از رئال، آرسنال از بایرن و اتلتیکو نیز برابر دورتموند ناکام ماند.

دیگر خبرها

  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • حتی یک پیش‌بینی ستاره بارسا درست در نیامد
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • عجیب اما واقعی؛ خط دفاعی، پاشنه آشیل تیم دیگو سیمئونه
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • رسمی؛ اتلتیکو مادرید به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • سوژه میم؛ کلافگی دیگو سیمئونه از فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش / عکس