Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ چند روز قبل میودراگ رادولوویچ به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شد تا به عنوان جانشین علیرضا منصوریان کار خود را در نصف جهان پیگیری کند.

اما برای ثبت قرارداد این مربی مونته نگرویی یک مشکل وجود دارد. باشگاه ذوب‌آهن هنوز نتوانسته قرارداد علیرضا منصوریان را فسخ کند. آن‌ها در ابتدا باید با مربی پیشین خود تسویه حساب کند و در آخر با فسخ قرارداد او برای دریافت کارت رادولوویچ اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا قرار است باشگاه ذوب‌آهن 50 درصد از مبلغ قرارداد منصوریان را پرداخت کند و او مابقی قرارداد خود را بخشیده و با مدیران اصفهانی توافق کرده است. هم‌چنین رادولوویچ یک دستیار با خود به ایران آورده و با نفرات گذشته فنی کار خود را در نصف جهان آغاز می‌کند.

 

منبع: ورزش سه لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qOn خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علیرضا منصوریان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.
بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش باتجربه ایران در فینال وزن 75- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.
در حالی که الهه منصوریان خواهر کوچکتر شهربانو سرمربیگری تیم ملی را برعهده دارد، این قهرمان 39 ساله موفق شد یک طلای دیگر به کارنامه افتخارات خود آن هم با شکست حریف چینی اش در خاک این کشور اضافه کند.
او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد؛ رودرو شدن با سردار در اولین تجربه مربی‌گری
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال