Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام جباری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بازرسان سازمان صمت خوزستان بر نحوه دریافت و توزیع گاز در مراکز توزیع بازرسی دارند اما متاسفانه با مخالفت و برخورد نامناسب صاحبان این مراکز روبه رو شده و صاحبان این مراکز بازرسان را تهدید به تعطیل کردن مرکز می‌کنند.

وی افزود:سازمان صمت با شرکت‌ها و مراکزی که اجازه بازرسی را نمی‌دهند و برخورد مناسبی ندارند برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه متاسفانه توزیع گاز در این مراکز به درستی مدیریت نمی‌شود ادامه داد:برخی مراکز توزیع گاز مایع در خوزستان تخلف کرده و تنها به برخی خودروها و شرکتها گاز تحویل می‌دهند و این موضوع باعث شده تا گاز به دست مردمی که نیاز دارد نرسد.

جباری بیان کرد: در گذشته نحوه دریافت گاز مایع به صورت سبدی بود و افرادی که به این گاز نیاز داشتند به راحتی گاز دریافت می‌کردند.

وی با اشاره به پخش نامناسب گاز مایع در بین مراکز توزیع گفت: سهمیه‌ها به درستی بازرسی نمی‌شود و توزیع گاز در بین مراکز هنوز متناسب با نیاز هر منطقه انجام نمی‌شود.

جباری ادامه داد: بسیاری از مناطق شمالی خوزستان در این فصل سرد با کمبود گاز روبه رو هستند و شرکت‌های توزیع گاز مایع باید نحوه توزیع گاز را اصلاح کنند.

با اصلاح قیمت بنزین از آبان امسال مصرف گاز مایع به عنوان سوخت خودرو در خوزستان افزایش یافت و به مدت سه هفته خوزستان با کمبود این گاز روبه رو بود به گونه‌ای  که بسیاری از مراکز توزیع و فروش گاز در این استان تعطیل شدند.

با تلاش سازمان صمت خوزستان، انجمن گاز مایع ، شرکت ملی گاز و شرکت پخش فرآورده های نفتی سهمیه گاز مایع خوزستان افزایش یافت و تا حدودی مشکل کمبود گاز برطرف شد.

هم اکنون موضوعی که در بحث گاز مایع مطرح است توزیع نامناسب گاز توسط شرکت‌های پخش در بین مراکز توزیع و فروش است به نحوی که از فرمانداران خواسته شده بر نحوه توزیع گاز توسط این شرکت ها نظارت داشته باشند.

 به گفته سازمان صمت خوزستان مراکز توزیع، گاز مایع را برای مصارف خودروها و برخی شرکت ها به فروش می رسانند و این گاز به دست گروه هدف که مردم هستند نمی رسد.

رییس سازمان صمت خوزستان مهلت یک هفته ای به شرکت گاز، انجمن گاز مایع استان و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی داده تا مشکلات و تخلفات در بحث پخش و توزیع گاز ال پی جی را برطرف کنند.

برچسب‌ها صنعت و معدن خوزستان گاز مایع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن خوزستان گاز مایع صنعت و معدن خوزستان گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی سپند در دستورکار امروز مجلس

جلسه علنی امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

روح‌الله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس دستورکار امروز را به شرح زیر قرائت کرد:

- گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع)

- گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان)

- گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

- گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند به داوری

- گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن

- گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولتی ۱

- گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

- بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس درباره رسیدگی به طرح نظام قانونگذاری، تعیین حدود اختیارت و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی

- بررسی تقاضای دو فوریت درباره طرح اجماع برخی از احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان/ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان؛ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • ظرفیت پست برق فوق توزیع شوشتر افزایش یافت
  • طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی سپند در دستورکار امروز مجلس
  • تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلفاتی در حوزه بازار کالاهای اساسی لرستان