Web Analytics Made Easy - Statcounter

این احتمال وجود دارد که در قوانین مربوط خطای هند در لیگ برتر انگلیس تغییراتی ایجاد شود.

به گزارش "ورزش سه"، تغییرات مربوط به قوانین خطای هند در ماه مارس به تایید هیئت بین المللی فوتبال(IFAB) رسید. اتفاقی که البته تا به اینجای فصل حواشی زیادی را به وجود آورده و بازیکنان و سرمربیان تیم ها نسبت به آن معترض شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همین حواشی مربوط به خطای هند باعث شده که تیم ها انتظار داشته باشند IFAB در قوانین تصویب شده در این باره تغییراتی به وجود بیاورد و دوباره این موضوع در ماه فوریه مورد بحث قرار بگیرد. قوانین جدید باعث اختلاف نظر های زیادی در این فصل شده است. اخیرا و در بازی روز جمعه نیز این اتفاق حاشیه ساز شد و این قوانین وست هام را از ثبت گل تساوی مقابل شفیلد یونایتد محروم کرد. موضوعی که حتی به بررسی در VAR نیز کشیده شد و بعد از آن این حکم رد شد.

 

 

 

 

همه این اتفاقات باعث شده که این قوانین در کنفرانس بعدی IFAB که در ایرلند شمالی برگزار می شود، دوباره مورد بحث قرار گیرد. این جلسه در تاریخ 29 فوریه برگزار خواهد شد و این احتمال وجود دارد که در این جلسه تغییراتی در مسائل مربوط به خطای هند ایجاد شود.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا، براساس اعلام پلیس انگلیس، ۲ بازیکن ۱۹ ساله شاغل در لیگ برتر این کشور به اتهام تجاوزی که ۱۹ آوریل گزارش شده بود، بازداشت شدند.

به گفته پلیس، نفر اول به ظن معاونت در جرم روز شنبه و دومین بازیکن نیز یک روز بعد به اتهام تجاوز بازداشت و به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

پلیس انگلیس هویت این ۲ بازیکن و باشگاه یا باشگاه‌هایی را که آنها در آن عضویت دارند، افشا نکرده است.

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد