Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@18:09:43 GMT

تندیس سپهبد شهید سلیمانی به‌زودی رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۵۲۶۱

تندیس سپهبد شهید سلیمانی به‌زودی رونمایی می‌شود

شهردار اهواز گفت: اولین بلوار در کشور به نام شهید سلیمانی در اهواز نام‌گذاری شده است و به‌زودی از تندیس شهید قاسم سلیمانی رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت شهرداری اهواز، موسی شاعری شهردار اهواز در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی با اشاره به سخنان شهید سلیمانی، اظهار کرد: آمریکایی‌ها نفهمیدند سپهبد شهید سلیمانی برای آن‌ها بسیار خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به لطف پروردگار سردار سلیمانی همانطور که در دوره حیاتش آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را در منطقه زمین‌گیر کرد بدون تردید شهید سلیمانی طومار آمریکایی‌ها را در منطقه خواهد پیچید.

شاعری عنوان کرد: موشک باران پایگاه عین الاسد سقوط و شکست هیمنه آمریکا در منطقه و در دنیا بود. افسانه ابرقدرتی آمریکا شکسته شد اما این آغاز راه است خون این شهدای بزرگ ما قطعا پایانی بر سیتره آمریکایی‌ها در منطقه خواهد بود.

شهردار اهواز اظهار کرد: ملت ایران آگاه و هوشیار است و همان‌گونه که در سوگ سپهبد شهید سلیمانی اتحاد خود را نشان دادند باز هم توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد و دشمنان انقلاب نمی‌توانند به انسجام ملی ما خدشه‌ای وارد کنند.

شاعری خاطر نشان کرد: یاد قاسم سلیمانی افسانه‌ای، در تاریخ ایران زنده و جاوید خواهد بود و نسل‌های نوجوان، جوان و آتی ما باید بدانند که پهلوان اسطوره‌ای که باید به آن افتخار کنند شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی در ادامه با اشاره به این که اولین بلوار در کشور به نام شهید سلیمانی در اهواز نام‌گذاری شده است، خبر داد: بزودی از تندیس شهید قاسم سلیمانی  رونمایی خواهد شد.

شهردار اهواز در پایان با گرامیداشت یاد شهدای پرواز هواپیمای اوکراینی، گفت: در اجرای برنامه‌هایی مانند بزرگداشت مقام شامخ شهدا، شهرداری اهواز پیشرو خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید اهواز قاسم سلیمانی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پدر شهیدان جوکار در کازرون

مهدی مزارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون اظهار کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم جانعلی جوکار پدر شهیدان والامقام عبدالحسین و شکراله جوکار بعد از ظهر امروز با حضور مردم در گلزار سید محمد نوربخش کازرون برگزار شد. 

او ادامه داد: پاسدار شهید عبدالحسین جوکار متولد ۱۳۳۹ در ۲۲ فروردین ۱۳۶۲ در منطقه شرهانی و روحانی شهید شکراله جوکار متولد ۱۳۴۳ در ۱۷ اسفند ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه، عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • حفر کانال بزرگ ۴۳۵ متری برای دفع آبگرفتگی در منطقه اکباتان اهواز
  • «هیدن» پس‌ از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • «هیدن» پس‌از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • تشییع پدر شهیدان جوکار در کازرون
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • «طنزپهلو» فراخوان داد