Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: سیاست شورا تکمیل رینگ میانی شهر از طریق اجرای تقاطع‌های غیر همسطح موجود در طرح جامع ترافیک شهر است و در همین راستا تقاطع آتش نشان در بلوار دانشجو به زودی اجرا می‌شود. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

محسن عباسی هرفته در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه برخی معابر در سطح شهر با مشکلاتی در زمینه تردد خودرو مواجه هستند اظهار داشت: مدیریت سواره‌ها، کلید پیاده‌محوری است و رینگ‌میانی شهر این امر را تسهیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برخی فکر می‌کنند وقتی صحبت از پیاده‌محوری می‌شود، دیگر باید فعالیت عمرانی در حوزه ترافیک شهر را تعطیل کرد و همه را مجبور به دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی کرد که این سوتفاهم پیاده محوری است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد به تاسیس دو پل بزرگ در میدان شهدای محراب در همین راستا اشاره کرد و افزود: این دو پل در قالب دو دور برگردان ساخته می‌شود که در زمان اولیه پروژه باید اجرا می‌شد.

عباسی هرفته با بیان اینکه این دو سازه همراه با اصلاح هندسی، ظرفیت ترافیکی میدان را 40 درصد افزایش می‌دهد، گفت: متاسفانه برخی پروژه‌ها در زمان اجرا، درست و کامل اجرا نمی‌شوند و این موضوع هزینه‌های مکرر بر مدیریت شهری به وجود می‌آورند.

چند پروژه عمرانی دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور قائم مقام وزیر علوم افتتاح شدتهران| 17 پروژه عمرانی و صنعتی با اعتبار 180 میلیارد تومان در بهارستان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود400 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در سطح استان مرکزی درحال اجراست

وی در ارتباط با پروژه میدان شهدای محراب خاطرنشان کرد: قدم بعدی این پروژه، تعریض محور ابوذر تا شهدای محراب است که بزودی انجام و در این صورت، بخش اصلی مشکلی که الان در این مسیر وجود دارد برطرف می‌شود.

عباسی هرفته گفت: رویکردمان تقویت حمل و نقل عمومی به ویژه در محدوده داخلی رینگ میانی و رفتن به سمت انسان مداری بیشتر در این محدوده شهر است.

انتهای پیام/781/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه خبر داد و گفت: این پروژه در اردیبهشت سال جاری تکمیل می‌شود و به‌طور کامل در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خیابان ۲۲ بهمن به‌طول ۷۵۰ متر، خیابان کاوه را به خیابان اشراق جنوبی متصل می‌کند.

وی افزود: در سال‌های گذشته این خیابان شامل باند شمالی به‌صورت رفت و برگشت بود که با توجه به عرض کم و نبود پیاده‌رو خطراتی را برای تردد شهروندان و عابران پیاده ایجاد کرده بود، از این‌رو با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان، برای ساماندهی و ایمن‌سازی آن در قالب پروژه محله محور در بودجه ۱۴۰۱ ردیف اعتباری در نظر گرفته شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: قراردادی به مبلغ شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، بیست‌وچهارم مرداد ۱۴۰۲ برای خیابان ۲۲ بهمن منعقد شد و ساماندهی معابر شمالی و جنوبی آن، همچنین احداث پیاده رو در ضلع‌های شمالی و جنوبی و ایمن سازی مادی آن در دستور کار شهرداری منطقه ۷ قرار گرفت.

سلطان‌آقایی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح علاوه بر خیابان و پیاده رو، ساماندهی مادی و اصلاح دسترسی‌ها با ایجاد پل روی مادی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بی‌شک اجرای پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه، علاوه بر تسهیل در رفت و آمد و روان شدن ترافیک و کاهش تردد در خیابان‌های موازی، ارزش افزوده زیادی برای ساکنان این خیابان به همراه خواهد داشت.

کد خبر 746865

دیگر خبرها

  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود