Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:42:07 GMT

نرخ بیکاری در استان کرمانشاه ۳ درصد کاهش یافت‌

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۵۴۳۲

نرخ بیکاری در استان کرمانشاه ۳ درصد کاهش یافت‌

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار‌ کرمانشاه گفت: نرخ بیکاری در استان کرمانشاه در ۹ ماه گذشته سه درصد کاهش یافته است. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

هدایت حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به کاهش سه درصدی نرخ بیکاری در استان اظهار داشت: براساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران میزان بیکاری در کرمانشاه آذر امسال از 18 به 15 درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: کاهش مسیر صدور مجوز، برگزاری همایش‌های سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاری در مشاغل خرد و واحد‌های تولیدی متوسط و بزرگ سبب شده میزان بیکاری استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3.1 درصد کاهش یابد.

برقراری بیمه بیکاری برای بیمه‌شدگان بیکار شده سیستان‌و‌بلوچستانتعطیلی 29 کارخانه و بیکاری 3 هزار کارگر گلستانی در اثر قطعی گازبیمه بیکاری به کارگران سیل‌زده سیستان و بلوچستان پرداخت می‌شود

حاتمی گفت: اکنون در استان کرمانشاه طی دو هفته برگه صدور مجوز صادر می‌شود و تلاش می‌شود صدور مجوز ساخت واحد‌های تولیدی و اقتصادی یک ماهه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بیان کرد: استان کرمانشاه در بین استان‌های کشور در حوزه تسهیلات روستایی و زلزله بیشترین حمایت و تأمین مالی و مشارکت را در وام‌های ارزان قیمت داشته است.

حاتمی افزود: براساس سند اشتغال استان مقرر شده میزان بیکاری استان تا پایان امسال سه درصد کاهش یابد و آمار ارائه شده اخیر را می‌توان نشانه تحقق این وعده دانست.

انتهای پیام/832/ش

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰۰ مسئول ایمنی در کارگاه‌های تولیدی، خدماتی و عمرانی این استان بر اجرای دستورالعمل های ایمنی و بهداشت کار نظارت می‌کنند.

خلیل احمد سلامی امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت در جلسه با مسئولین ایمنی استان اظهار کرد: ایمنی و بهداشت کار از مهمترین مسائلی است که هر فرد در هر سطحی در محیط کار و زندگی باید به آن توجه کند، زیرا غفلت از آن باعث صدمات و ضایعات جبران ناپذیری می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش نکته کلیدی پیشگیری از حوادث کار است، افزود: طبق قانون کار، کارگاه‌ها پیش از راه‌اندازی باید چارچوب ایمنی را داشته و آموزش‌های لازم را به نیروهای خود داده باشند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: طی سال گذشته با مجموع اقدامات نظارتی بازرسان کار و ارائه آموزش‌های کاربردی به جامعه هدف، میزان حوادث ناشی از کار در استان نسبت به سال قبل‌تر، ۱۰ درصد کاهش یافت.

سلامی از فعالیت ۳۹۶ کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در سیستان و بلوچستان هم خبر داد و گفت: از وظایف کمیته‌ حفاظت فنی و بهداشت کار می‌توان به طرح مسائل و مشکلات حفاظتی و بهداشتی در جلسات کمیته و ارائه پیشنهادات لازم به کارفرما برای رفع نواقص و سالم‌سازی محیط کار و همکاری با کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و بازرسان کار برای اجرای مقررات حفاظتی و بهداشت کار اشاره کرد.

وی تأکید کرد: جلب مشارکت کارگران در برنامه‌های ایمنی و آموزش‌های لازم در این زمینه نیز منجر به پیشگیری از حوادث ناشی از کار و رشد بهره‌وری در تولید می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • افزایش تورم خوراکی‌ها در آغاز سال
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان