Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار فارس تاکید کرد: اینکه گفته می شود گزینش در رفاه پیشرفت و توسعه کشور اثر گذار است به علت این است که انتخاب نیروهای کارآمد و متعهد ،کشور را به سمت پیشرفت هدایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس، عبدالرضا قاسم پور در جلسه هم اندیشی هسته های گزینش استان فارس که با حضور رئیس کل دادگستری استان ،نماینده هیئت مرکزی گزینش وزارت کشور ،رئیس سازمان بازرسی مسئولین هسته های گزینش استان فارس برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه فاطمیه و حوادث دلخراش اخیر افزود: امیدواریم از این پس در هیچ یک از نقاط جهان به ویژه میهن اسلامیمان ایران، شاهد رخداد چنین وقایع تلخی نباشیم وی همچنین با تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد:  این شهادت   سبب احیای انقلاب و افزایش نگاه تیزبینانه مردم و روحیه مشارکت آنها در صحنه های مختلف کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون استاندار فارس ضمن تقدیر از تلاش های هسته های گزینش استان که کار سخت و حساس و پر زحمتی بر عهده دارند خاطر نشان کرد:  گزینش در نظام اسلامی امری لازم و ضروری است و نه تنها مانع و رقیبی برای مدیران محسوب نمی شود بلکه چشم بینا و گوش شنوای آن ها است. قاسم‌پور نیروی انسانی سالم و توانمند متعهد و کارآمد را ثروت و سرمایه اصلی هر سازمان دانست و تاکید کرد این سرمایه مهم و اثرگذار از طریق گزینش صحیح به دست می آید. وی بیان کرد: گزینش باید نیروهایی را انتخاب کند که علاوه بر این که سبب افزایش اعتماد مردم به نظام می شوند نیروهای جهادی باشند و در مسیر شهدا گام برداشته و ادامه دهنده راه افرادی همچون سپهبد شهید سلیمانی در مسیر خدمت به مردم و محرومبن و مظلومین باشند. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان این که هسته های گزینش باید نیروهایی را انتخاب کنند که در خط ولایت و رهبری گام برداشته و خدمتگزار مردم هستند به توصیه های امیرالمومنین علی علیه السلام در نهج البلاغه اشاره کرد و افزود: افرادی باید به عنوان کارگزاران نظام اداری انتخاب شوند که مسئولیت را به شکل طعمه و لقمه نگاه نکند و به خاطر داشته باشند مدیریت امری موقت و گذرا است. وی همچنین داشتن برخورد خوب انسانگرایانه مهربانانه و مبتنی بر شرح صدر ادب و احترام با مردم را از دیگر ویژگی هایی برشمرد که در انتخاب نیروهای نظام اداری و کارگزاران باید مورد توجه هسته های گزینش قرار گیرد. معاون استاندار فارس تاکید کرد: اینکه گفته می شود گزینش در رفاه پیشرفت و توسعه کشور اثر گذار است به علت این است که انتخاب نیروهای کارآمد و متعهد کشور را به سمت پیشرفت هدایت خواهد کرد. وی با بیان اینکه سرنوشت یک سازمان به نوع گزینش نیروهای انسانی آن بستگی دارد خاطرنشان کرد: در امر گزینش نباید افراط و تفریط سختگیری و تنگ نظری و یا سهل انگاری وجود داشته باشد. قاسم پور همچنین به متولیان امر گزینش در استان توصیه کرد اجازه ندهند خط و فکر و جناح سیاسی در کارها دخالت داشته باشد و به طریقی عمل کنند که همواره ضوابط بر روابط و سایر حواشی حاکم باشد. وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی جامعه اشتغال زایی از دغدغه‌های اساسی مردم و مسئولین محسوب می شود عنوان کرد افرادی باید به عنوان نیروهای نظام اداری و کارگزاران نظام گزینش شوندکه حامی سرمایه گذاران پاک و مولد تولیدکنندگان و کارآفرینان باشند تا بتوانند دغدغه مردم را برطرف کنند و در این صورت است که زمینه تحول و توسعه کشور فراهم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جهان رئیس کل دادگستری استان سرمایه گذاران نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات مجید جلالی برای فیفا درخصوص طرح توسعه فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا با برگزاری دوره‌ای وبینارهای خود با کشورهای عضو در خصوص آخرین وضعیت توسعه و پیشرفت فوتبال که با حضور مسؤولان هر یک از فدراسیون‌ها برگزار می‌شود اطلاعات لازم را به روز رسانی می‌کند.

در این جلسه مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت به همراه علی تارقلی‌زاده سرپرست کمیته بین‌الملل فدراسیون با مدیران ارشد تحقیق و توسعه فیفا گفتگو داشتند.

صحبت‌های مطرح شده بین آنها در هفت محور بود که به برنامه‌های جاری و آتی فدراسیون فوتبال ارتباط داشت.

جلالی در این جلسه به تشریح آخرین وضعیت کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون پرداخت که در حال بسترسازی مناسب و حرفه‌ای برای تمامی رده‌های فوتبال و بخش‌های مختلف آن است. همچنین طرح مربوط به فوتبال خیابانی که از سوی فیفا در حال پیگیری است نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در حال حاضر برنامه‌های فشرده‌ای در این زمینه در کمیته توسعه و پیشرفت طراحی شده که با کمک یکی از شرکت‌های صاحب سبک در حال اجرا است.

رییس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال ایران برنامه‌های بلندمدت فوتبال پایه در کشور را با تعیین اهداف مربوط تا ۱۴۱۴ هجری شمسی بیان کرد و آن‌ها را شرح داد. همچنین درباره آخرین وضعیت تیم‌های ملی در سطح پایه نیز بحث و تبادل نظر شد تا مدیران فیفا نیز در جریان اقدام‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف مرتبط با پیشرفت فوتبال در فدراسیون جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرند.

کد خبر 6082954

دیگر خبرها

  • میزان تبادل برق در بورس انرژی به ۶۰ درصد می‌رسد
  • تجارت ایران و عراق در مسیر رشد
  • خرید برق از نیروگاه‌ها به صورت نقدی پرداخت می‌شود
  • فوتبال خیابانی در‌ ایران زنده می‌شود
  • اعلام برنامه‌های فوتبال پایه ایران تا سال ۱۴۱۴ به فیفا
  • توضیحات مجید جلالی برای فیفا درخصوص طرح توسعه فوتبال ایران
  • وحدت نظر در تدوین سازوکارهای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد ضروری است
  • استان بوشهر آماده توسعه روابط با تاجیکستان است
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است