Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@01:03:34 GMT

بوکس احمد کومرت| مدال نقره برگردن شریفی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۵۶۵۸

بوکس احمد کومرت| مدال نقره برگردن شریفی

طوفان شریفی نماینده وزن 91 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان به مدال نقره رقابت‌های ترکیه دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رقابت‌های بوکس احمد کومرت در حالی از روز 24 دی ماه در شهر استانبول آغاز شده که این رقابت‌ها امروز به پایان خواهد رسید.

طوفان شریفی نماینده وزن 91 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در نخستین مبارزه بوکسور آفریقایی را شکست داد و در دومین مبارزه هم نماینده ترکیه را شکست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نهایی به علت انصراف احسان روزبهانی کاپیتان تیم ملی از ادامه مسابقات به فینال این رقابت‌ها راه یافت. وی در فینال هم به مصاف نماینده الجزایر رفت و با شکست مقابل این حریف به مدال نقره دست یافت.

امروز شنبه در فینال این رقابت‌ها امید احمدی صفا نماینده وزن 52 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان به مصاف نماینده مغولستان رفت و با شکست مقابل این بوکسور به مدال نقره دست یافت. وی برای رسیدن به فینال نماینده آذربایجان و ترکیه را شکست داده بود.

مسلم مقصودی در فینال وزن 69کیلوگرم به مصاف نماینده مراکش رفت و با شکست مقابل این بوکسور به مدال نقره جام احمد کومرت دست یافت. مقصودی در نخستین روز از این رقابت‌ها موفق به شکست نماینده مغولستان شده بود، در نیمه نهایی نیز قرار بود به مصاف بوکسور ترکیه‌ای برود، اما با انصراف این بوکسور از ادامه رقابت‌ها مقصودی به راحتی راهی فینال این مسابقات شد. در فینال نیز با شکست مقابل بوکسور مراکش به مدال نقره بسنده کرد. مقصودی در این رقابت‌ها تنها با یک پیروزی به مدال نقره دست یافت.

روز (چهارشنبه) اشکان رضایی نماینده وزن 63 کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل الجزایر از گردونه رقابت‌ها حذف شد و سیدشاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان در دیدار مقابل مغولستان بازی را واگذار کرد و از ادامه رقابت‌ها کنار رفت. سجاد کاظم‌زاده در وزن 69 کیلوگرم در دور اول مقابل بوکسور قزاقستانی قرار گرفت، اما در نهایت مقابل این بوکسور قزاق بازی را واگذار کرد.

لازم به یادآوری است، دانیال شه‌بخش، حسین دانشو، علی جمالی و احسان روزبهانی نیز پیش از این به به مدال برنز دست یافته بودند.

علیرضا استکی هدایت تیم ملی بوکس را بر عهده دارد و اصغر اشرفی، اتابک کاراوند و شهرام فاتح به عنوان مربی او را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

کلیدواژه: بوکس ترکیه تیم ملی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از insidethegames این مسابقات که تحت نظارت ­فدراسیون جهانی بوکس قرار دارد، در مرکز همایش‌های بین المللی (ICC) در دوربان آفریقای جنوبی برگزار و بوکسور‌های چند کشور را گرد هم آورد و ­ضمن ادای احترام به ­نلسون ماندلا یکی از رهبران این کشور در ۱۲ وزن بانوان و ۱۳ وزن آقایان ­با هم رقابت کردند.

این رقابت‌ها از دیروز آغاز شده است و تا ۳ روز دیگر ادامه خواهد یافت. نلسون ماندلا یکی از رهبران آفریقای جنوبی و ضد آپارتاید بود و سال‌ها برای برابری و از بین بردن نژاد پرستی مبارزه کرد.

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام
  • مسابقات بین‌المللی بوکس؛ ۶ نماینده ایران فردا مبارزه می‌کنند
  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی
  • اتفاق عجیبی که بوکسور‌های ایرانی را ناک‌اوت کرد
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید