Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@08:32:12 GMT

بازی و سرگرمی؛ رویداد Headliners در فیفا 20 آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۵۷۳۱

شب گذشته شاهد آغاز رویدادِ جدید فیفا 20 بودیم.

طرفداری - همان طور که انتظار می رفت، شب گذشته اولین تیم Headliners معرفی شدند. در این تیم شاهد بازیکنانِ مطرحی مانند نیمار، لواندوفسکی، محمد صلاح، مرتنز و واران هستیم. این کارت ها به این صورت هستند که همواره یک اورال از آخرین کارت بازیکن مورد نظر بالاتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در صورتی که این بازیکنان در ادامه کارت جدیدی دریافت کنند، کارت هدلاینرز آن ها نیز آپگرید خواهد شد و یک یا دو اورال بالاتر از آخرین کارتِ منتشر شده خواهد بود. قبل از شروع این رویداد، می توانستیم حدس بزنیم کارت های جدیدی برای بازیکنانی مانند آداما ترائوره، لواندوفسکی و نیمار عرضه خواهد شد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی: طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بانک مرکزی اعلام کرد: در راستای تنوع بخشی به ابزار‌های پرداخت و بروزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

بانک مرکزی تاکید کرد: با اجرای طرح «کهربا»، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آنها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استاندارد‌های روز میسر شده است.

بر اساس این گزارش، اکنون ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره جنجالی: سرنوشتم بود که اخراج نشوم!
  • اجرای قانون ناشناخته: کارت زرد دوم بدون اخراج!
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • تهران رکورددار چند قلوزایی در سال گذشته
  • دانشگاه شاهد نیروی حفاظت فیزیکی جذب می‌کند
  • بانک مرکزی: طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • فیلم/ آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی
  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد