Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اردکانیان روز شنبه در نشست شورای مدیریت بحران سیستان و بلوچستان که با حضور رییس جمهوری در چابهار برگزار شد اظهار داشت: موضوع برق و انرژی از توجه بیشتری برخوردار است و دولت هزار و ۱۴۷ میلیارد تومان در بخش‌های توزیع برق، نیروگاه و دیگر بخش‌های در دست افتتاح دارد.
وی افزود: ۵۵ طرح شبکه توزیع در سیستان و بلوچستان قبل از پایان سال افتتاح می‌شود و این استان از سال آتی در صادرات انرژی نقش مهمی را در منطقه ایفا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر نیرو گفت: در سال‌های اخیر در بخش انرژی سرمایه‌گذاری شده و منابع آب سیستان و بلوچستان جدا از خسارت فراهم شد و هم‌اینک یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون متر مکعب آب در این استان ذخیره شده و باید در مدیریت منابع آب بیشتر تلاش کنیم.
وی بیان کرد: بارش در سیستان و بلوچستان تا کنون بیش‌از ۴۰ برابر سال قبل بوده و تمامی روستاهای این استان هم‌اینک در شرایط عادی قرار دارند.

اردکانیان اظهار داشت: ۹۹ روستا در سیستان و بلوچستان مشکل آب دارند که تلاش برای برطرف کردن این مشکل هستیم.

وی ادامه داد: سیلاب ۲۲۰ میلیارد تومان در بخش آب و برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرده است.

وزیر نیرو گفت: سرعت بخشیدن به طرح های کنترل سیلاب بسیار مهم است و امیدوارم ساختمان سد کهیر و سد کور را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: ساماندهی رودخانه سیستان واقع در شمال سیستان و بلوچستان نیازمند کمک بیشتر است.

اردکانیان تصریح کرد: طرح‌های متعدد سد سازی در دست مطالعه داریم و سدی نیز بر روی رودخانه زرآباد در دست مطالعه است و بعد از تکمیل مطالعه اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان خسارت سیل چابهار مناطق سیل زده رضا اردکانیان وزارت نیرو پروندهٔ خبری روحانی در سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان خسارت سیل چابهار مناطق سیل زده رضا اردکانیان وزارت نیرو سیستان و بلوچستان خسارت سیل چابهار مناطق سیل زده رضا اردکانیان وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های دردناک زنان سیستان و بلوچستان از وضع آب شرب: خیلی بو میده! | فیلم

مردم سیل زده سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: همیشه که آب شرب نیست، بعد از مدتی هم که درست میشه فقط کافیه سیل بیاد، کل زیرساخت‌ از بین میره و آب فاضلاب هم مخلوط میشه. منبع: چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • ناگفته‌های دردناک زنان سیستان و بلوچستان از وضع آب شرب: خیلی بو میده! | فیلم
  • ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان