Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@20:37:08 GMT

توقف تاتنهام در خانه واتفورد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۵۸۰۶

توقف تاتنهام در خانه واتفورد

خبرگزاری میزان- شاگردان ژوزه مورینیو در دیداری خارج از خانه از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل واتفورد تن به تساوی دادند. تاریخ انتشار: 18:13 - 28 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۰۲۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در اولین دیدار از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶ امروز (شنبه) تیم‌های وانفورد و تاتنهام در ورزشگاه ویکاریج رُد به مصاف هم رفتند که تقابل دو تیم به تساوی بدون گل انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه، شاگردان ژوزه مورینیو ۳۱ امتیازی شدند و در رده هفتم ایستادند و واتفورد نیز با ۲۳ امتیاز در مکان شانزدهم جای دارد.

در همین چارچوب از ساعت ۱۸:۳۰ امشب دیدار‌هایی به شرح زیر برگزار می‌شود:

آرسنال - شفیلدیونایتد

برایتون - استون‌ویلا

منچسترسیتی - کریستال پالاس

نوریچ‌سیتی - بورنموث

ساوتهمپتون - ولورهمپتون

وستهام - اورتون

در ادامه این بازی‌ها از ساعت ۲۱ امشب، چلسی در خانه نیوکاسل به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید:
پاری‌سن‌ژرمن رقیب اینتر برسر جذب اریکسن شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تاتنهام تاتنهام لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه 500 میلیون پوندی منچسترسیتی در قوانین جدید لیگ برتر انگلیس

منچسترسیتی حداقل 70% از درآمد خود را می‌تواند در نقل و انتقالات هزینه کند. 

طرفداری | مطابق تغییرات قوانین لیگ برتر انگلیس که به صورت آزمایشی از ماه‌های آینده اجرا می‌شود، منچسترسیتی بودجه هنگفتی خواهد داشت. 

باشگاه‌های انگلیسی از قوانین سود و پایداری مالی لیگ برتر رضایت ندارند. رویکردی که مطابق آن یک باشگاه فارغ از درآمد و ثروت مالکانش، در صورث ثبت زیان 35 میلیون پوندی به مدت سه فصل متوالی (در مجموع 105 میلیون پوند)، با خطر محرومیت نقل و انتقالاتی یا کسر امتیاز مواجه می‌شود. در حال حاضر اورتون و ناتینگهام فارست به دلیل نقض این قوانین با کسر امتیاز مجازات شده‌اند و لسترسیتی نیز فعلا قادر به جذب بازیکن نیست. به همین دلیل، تیم‌های لیگ برتر دو هفته پیش برای تغییر این قوانین گردهم آمدند. مطابق توافق اولیه، باشگاه‌ها می‌توانند مانند قوانین یوفا، 85% از درآمد سالانه خود را برای نقل و انتقالات و دستمزد بازیکنان هزینه کنند (این رقم در ابتدا کمتر است). اتفاقی که خوشحالی منچسترسیتی را در پی داشته است. سیتیزن‌ها به واسطه سه‌گانه و البته قدرت تجاری و تبلیغاتی خود، در سال مالی گذشته بیش از 700 میلیون پوند درآمد به ثبت رساندند. 

کیران مگوایر، کارشناس مسائل مالی، بودجه منچسترسیتی را برای فصل آینده حداقل 500 میلیون پوند برآورد می‌کند. او گفته است:

منچسترسیتی از اینکه لیگ برتر سقف کنترل هزینه را مشابه سیستم یوفا اتخاذ کرده است، خوشحال خواهد شد. می‌توانیم فرض کنیم که یک سقف هزینه 70 درصدی برای تیم‌هایی وجود دارد که در مسابقات اروپایی حضور دارند. این موضوع به منچسترسیتی اجازه می‌دهد تا حدود 500 میلیون پوند در سال صرف دستمزدها، مدیر برنامه‌ها، هزینه های نقل و انتقالات و هزینه خالص خرید و فروش بازیکن کند. حالا این سوال مطرح می‌شود که ابوظبی تا چه حد حاضر به سرمایه گذاری در منچسترسیتی است؟ آیا آن‌ها می‌خواهند به این سقف نزدیک شوند یا این‌که می‌خواهند با فاصله زیادی از آن فعالیت کنند و در واقع به یک سازمان سودآورتر تبدیل شوند؟

بیشتر بخوانید:

تغییری مهم در قوانین فوتبال انگلیس؛ آزادی عمل در راه باشگاه‌های بزرگ

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بودجه 500 میلیون پوندی منچسترسیتی در قوانین جدید لیگ برتر انگلیس
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • درخواست نمایندگان پارلمان انگلیس برای توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • گل ها و لحظات برتر؛ بهترین فصل تیری آنری در لیگ برتر انگلیس (2003/04) / فیلم
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!