Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، همانطور که در خبرها آمده بود، هروویه میلیچ مدافع کروات تیم فوتبال استقلال پس از مدت‌ها به ایران بازگشت.

 

میلیچ به دلیل آنچه که مشکلات شخصی اعلام کرده بود، تصمیم به فسخ قرارداد با استقلال گرفته بود، اما در نهایت به ایران بازگشت. باشگاه استقلال بخشی از طلب‌های این بازیکن را پرداخت کرده بود تا او بهانه‌ای نداشته باشد، اما دلیل تصمیمش برای جدایی پول نبود و دوست نداشت به ایران بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این میان، دو بازیکن استقلال نقش زیادی در بازگشت میلیچ به ایران داشتند، وریا غفوری و علی کریمی که رابطه خوبی با میلیچ داشتند، طی تماس‌هایی او را راغب می‌کنند که مشکلی وجود ندارد و بهتر است به ایران بازگردد. بنابراین، میلیچ با صحبت‌های دو هم بازی خود به ایران بازگشت.

 

میزان

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: هرویه میلیچ وریا غفوری استقلال علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره

آفتاب‌‌نیوز :

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روز‌های جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.
یک روز هجمه تمدید قرارداد به‌راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند، یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت