Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، تفاهم‌نامه حقوق فناوری و مالکیت فکری و استفاده از توانمندی‌های با توجه به ظرفیت‌های موجود در دو وزارت دادگستری و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جهت ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی در حوزه‌های نوآوری، تحقیقات، حقوق فناوری و مالکیت فکری به امضا محمود حکمت‌نیا معاون حقوق مالکیت فکری وزیر دادگستری و امیر سرتیپ دوم فرهاد امیری رئیس مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجام امور مطالعاتی و ارائه پروژه‌های علمی مشترک، تبیین و ترویج مفاهیم فناوری و حقوق مالکیت فکری در حوزه تحقیقات و صنایع دفاعی، برگزاری همایش‌ها، نشست‌های تخصصی، میزگرد، کارگاه آموزشی و اجرای دوره‌های آموزشی از جمله بند‌های مشترک همکاری بین دو وزارتخانه است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت دفاع وزارت دادگستری تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و بهره‌مندی مستمر از خرد جمعی، تجربیات و توانمندی‌های طرفین، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی امضا شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در این نشست ابراز امیدواری کرد که همکاری و تعامل بین دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش پرورش درراستای ارتقای سطح آموزش دانش‌آموزان همچون گذشته تداوم داشته باشد.

علی رضاپور با قدردانی از همکاری‌های آموزش و پرورش مناطق سه‌گانه شبستر، صوفیان و تسوج با این دانشگاه ضمن تأکید بر توسعه کمّی و کیفی مدارس و ارتقای کارکرد زنجیره‌ای آن با نظام آموزش تخصصی دانشگاه، اعلام کرد که این واحد دانشگاهی در راستای رسالت و مأموریت خود و با توجه به تجربه و تخصص در زمینه آموزش و پژوهش می‌تواند با ارائه مشاوره‌های مرتبط با هدایت شغلی و آموزشی به دانش‌آموزان معرفی شده از مدارس در مراکز تابعه و اختصاص بخشی از ظرفیت کارگاه‌های آموزشی مراکز تابعه برای اجرای آموزش‌های برون‌سپاری مهارت‌های شاخه کاردانش براساس قرارداد‌های آموزشی منعقد شده قبل از شروع سال‌های تحصیلی آتی و اجرای کارورزی دانش‌آموزان متناسب با ظرفیت خالی کارگاه‌های آموزشی مراکز تابعه و همکاری در اجرای دوره‌های آموزش مهارتی کوتاه‌مدت تخصصی به‌منظور ارتقای مهارت هنرآموزان معلمین کارشناسان و مدیران آموزش و پرورش مطابق با مقررات سازمان مطبوع می‌تواند درکنار مناطق سه گانه واداره کل آموزش وپرورش خواهد بود.

وی متذکر شد: توسعه‌ مشارکت دو دستگاه در تقویت نگرش مثبت و گرایش دانش‌آموزان، هنرجویان، هنرآموزان و مربیان به حوزه‌ مهارت‌آموزی، کسب مهارت‌های دانشگاهی، برگزاری دوره‌های تخصصی کارآفرینی و مدیریت کسب و کار و تشویق دانش‌آموزان به عضویت یا فعالیت در المپیاد‌ها، باشگاه‌ها و نمایشگاه‌های مرتبط با کارآفرینی، خلّاقیت و کسب و کار با توجه به اسناد و دستورالعمل‌های بالادستی از اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر تبیین کرد: همکاری در زمینه بسترسازی شرکت دانش‌آموزان در مسابقات ملی مهارتی و آماده‌سازی آنان در این راستا با برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی موردنیاز، همکاری در آموزش‌های برون‌سپاری شاخه کارودانش در رشته‌های مرتبط با دانشگاه آزاد اسلامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های فضای فیزیکی، تجهیزاتی، فنی، آموزشی و اطلاعاتی تجربه و تخصص نیروی انسانی طرفین برای نیل به اهداف مشترک آموزشی در شناسایی استعداد‌ها، هدایت صحیح شغلی و آموزشی دانش‌آموزان، توسعه نیروی انسانی ماهر و بهره‌گیری مشترک از نوآوران ویژه در حوزه‌های نوین علم فناوری اشتراک مساعی در آموزش مهارت‌های فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی نانوفناوری، نانو فناوری به دانش تصویری از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

به گزارش آنا، این تفاهم‌نامه به امضای مسعود سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی و رضاپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر رسید که تحویل تفاهم‌نامه با حضور اکرمی معاون متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی انجام گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • سپند از امتیاز صنایع دفاعی و شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار می‌شود
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد