Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: نشر اخبار نادرست در رابطه با آسیب‌های اجتماعی در هر جامعه‌ای بر توسعه آن جامعه نقش بسزایی دارد.

حسین خوش‌اقبال ظهر امروز(۲۸ دی) در هفتمین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده در سنندج اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی از جمله مسائل و موضوعات جدی در جامعه به شمار می‌رود که باید برای رفع این امر مهم که تاثیرگزار در سایر حوزه‌های اجتماعی است تمام مدیران و متخصصان تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: چنانچه مدیران و متخصصان حوزه آسیب‌های اجتماعی در رفع این معضل جدی با هم همکاری نداشته باشند به نتیجه مطلوبی دست نخواهیم یافت.

خوش‌اقبال عدم حضور آموزش و پرورش در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی را نوعی بی‌تفاوتی نسبت به این امر دانست و افزود: آسیب‌های اجتماعی تا حدود زیادی گریبانگیر مدارس استان است و لازم است که نهاد آموزش و پرورش در این امر پیشرو بوده و باید توجه جدی به این مسئله مهم داشته باشد.

وی بر حساسیت نشر آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و ادامه داد: اخبار آسیب‌های اجتماعی باید با حساسیت و توجه بیشتری منتشر شوند زیرا نشر نادرست آن تبعات منفی بسیاری در توسعه و سایر حوزه‌های استان خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: مسائل و مشکلات فراوان در حوزه اعتیاد و خودکشی در سطح استان کردستان همکاری و ارائه راهکارهای تخصصی و کارشناسی شده اعضای این جلسه را می‌طلبد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نشر اخبار غلط و نامطلوب در حوزه آسیب‌های اجتماعی تاثیرات نامطلوبی بر توسعه استان و جذب سرمایه‌گذار و گردشگر در استان خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی

کامرانی فرد مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت مهارت آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است که در این خصوص پارسال ۱۷۵ دوره آموزشی ویژه‌ اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله معتادین بهبود یافته، کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی برگزار شده است.

او افزود: از متقاضیان این گروه هدف ۲ هزار و ۴۶۷ نفر مرد و هزار و ۴۸۶ نفر زنان بوده اند.

کامرانی فرد اظهار کرد: در طول سال در مجموع ۶۱۳ هزار و ۳۷ نفر ساعت، آموزش را گذرانده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پرونده زباله‌گردها در تهران بسته می‌شود
  • شهرداری‌ها توجه بیشتری به حوزه سرمایه گذاری کنند
  • دستگاه‌ها وظایف خود را در بحث کودکان کار و خیابان جدی‌تر دنبال کنند
  • برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در کردستان
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد