Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی عصر شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان، دیدار با مردم با غرور، با ایمان و مقاوم روستای مرزی کلانی را روحیه آفرین خواند و با اشاره به گزارش های وزیران در این جلسه اظهارداشت: افتخار می کنم که بعد از یک هفته مشکل برق و آب مناطق سیل زده حل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور همچنین با دستور به وزیر نیرو برای تسریع در روند تکمیل دو سد استان ، خبر داد که 14 هزار واحد مسکونی روستایی و شهری آسیب دیده در مناطق سیلزده در این استان بازسازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور در یک روستای مرزی در 20 الی 25 کیلومتری مرز در روستای کلانی برای من لذت بخش بود، اظهارداشت: مردم این استان مخصوصا آنهایی که در مناطق مرزی هستند انسان های باغرور ، با ایمان و مقاومی هستند که باوجود سیلاب و مشکلاتی که برای آنها پیش آمده بود ، خم به ابرو نیاوردند و آنچه ما از مردم شنیدیم ،خوبی و نیکویی بود و این جای قدردانی دارد.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: نکته ای که ستاد مدیریت بحران و آقای نجار نوشته بودند که وقتی به روستاها کمک رسانی می کردند، روستاهایی که نیاز بالایی نداشتند ، چیزی از آنها نمی گرفتند و می گفتند ببرید در فلان روستا که آنها نیاز بیشتری دارند،  این بیانگر غیرت ، صمیمیت و برادری مردم استان است و واقعا جای قدردانی دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم در سراسر دنیا با حوادث طبیعی مواجه می شوند،گفت:حوادثی مانند طوفان، سونامی، زلزله، سیل  و آتش سوزی در همه جای دنیا وجود دارد و حتی یک کشور پیشرفته هفته ها گرفتار آتش سوزی جنگل هاست ونمی تواند آنرا مهار کند با اینکه همه امکانات و پول در اختیار شان قرار دارد و یا در یک کشوری مثل آمریکا که دارای ثروت و امکانات زیادی هستند، وقتی طوفان می شود تا ماهها مردم مشکل برق دارند.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: افتخار می کنم به همه مسوولین جمهوری اسلامی ایران، از مردم بزرگوار این کشور تا نیروهای مسلح و خادمان دولت، بخاطراینکه ما بعد از گذشت یک هفته می گوییم مشکل برق در این استان حل شده و امروز روستایی نداریم که دارای قطع برق باشد.روستاهایی هم که مشکل آب داشتند اکثر آنها مشکلات شان رفع شده است و این به معنای کار و تلاش و زحمت پیگیر است.

رئیس جمهور اضافه کرد: اینکه در این حادثه به رغم مشکلات زیادی که داشت ، آسیب جانی نداشتیم برای مردم،دولت، نیروهای مسلح و هم برای نیروهای امدادی، هلال احمر، اورژانس، ستاد بحران، استانداری و فرمانداری، افتخار است . به هر حال در حادثه قبلی در سال 86  در این استان،حدود 15 نفر از عزیزان جان باختند که میزان بارندگی و سیلاب خیلی کمتر بود اما در این سیلاب بزرگ، از نظر جانی صدمه ای نداشتیم که جای شکرگزاری دارد.

 رییس جمهور خاطرنشان کرد: البته مردم از لحاظ زندگی ، محل مسکونی، کشاورزی ، راهها  و زیربناهای شان مشکلات فراوانی پیدا کردند و این مشکلات باید رفع شود و ان شاءالله رفع خواهیم کرد. حالا هر مقدار خسارتی که هست اینها مسائلی است که ما با آن مواجه هستیم.

خبر تکمیل می شود...

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 حسن روحانی سیستان و بلوچستان سیل سیستان و بلوچستان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، عمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق در نشست مجمع بین‌المللی سلیمانیه گفت: معتقدیم هدف از پاسخ ایران، به آن اندازه که تثبیت حقش در پاسخ بود، تشدید تنش و گسترش دامنه درگیری نبود و رژیم صهیونیستی از دهه‌های گذشته اینگونه رسمی از سوی کشوری مورد حمله قرار نگرفته بود.

رییس جریان حکمت ملی عراق در ادامه تاکید کرد: پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی خود، یک متغیر ویژه به شمار می‌رود که قدرت ایران در شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی را با وجود همکاری بسیاری از کشورها با آن، ثابت می کند.

حکیم با بیان اینکه عراق موضع پیشگامی در یاری ملت فلسطین و همبستگی با فلسطین دارد، عنوان کرد: ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم، جنگ در غزه را متوقف و مصوبه شورای امنیت برای توقف جنگ و وارد کردن کمک‌ها را اجرا کند.

کد خبر 6081461

دیگر خبرها

  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • بارش های اخیر مشکل آب سیستان و بلوچستان را مرتفع کرد
  • کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی تریاک از خودروی لکسوس