Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اردکانیان روز شنبه در نشست شورای مدیریت بحران سیستان و بلوچستان که با حضور رییس جمهوری در چابهار برگزار شد اظهار داشت: موضوع برق و انرژی از توجه بیشتری برخوردار است و دولت هزار و ۱۴۷ میلیارد تومان در بخش‌های توزیع برق، نیروگاه و دیگر بخش‌های در دست افتتاح دارد.
وی افزود: ۵۵ طرح شبکه توزیع در سیستان و بلوچستان قبل از پایان سال افتتاح می‌شود و این استان از سال آتی در صادرات انرژی نقش مهمی را در منطقه ایفا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر نیرو گفت: در سال‌های اخیر در بخش انرژی سرمایه‌گذاری شده و منابع آب سیستان و بلوچستان جدا از خسارت فراهم شد و هم‌اینک یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون متر مکعب آب در این استان ذخیره شده و باید در مدیریت منابع آب بیشتر تلاش کنیم.
وی بیان کرد: بارش در سیستان و بلوچستان تا کنون بیش‌از ۴۰ برابر سال قبل بوده و تمامی روستاهای این استان هم‌اینک در شرایط عادی قرار دارند.

اردکانیان اظهار داشت: ۹۹ روستا در سیستان و بلوچستان مشکل آب دارند که تلاش برای برطرف کردن این مشکل هستیم.

وی ادامه داد: سیلاب ۲۲۰ میلیارد تومان در بخش آب و برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرده است.

وزیر نیرو گفت: سرعت بخشیدن به طرح های کنترل سیلاب بسیار مهم است و امیدوارم ساختمان سد کهیر و سد کور را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: ساماندهی رودخانه سیستان واقع در شمال سیستان و بلوچستان نیازمند کمک بیشتر است.

اردکانیان تصریح کرد: طرح‌های متعدد سد سازی در دست مطالعه داریم و سدی نیز بر روی رودخانه زرآباد در دست مطالعه است و بعد از تکمیل مطالعه اجرا خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انرژی رییس جمهوری سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان مدیریت بحران قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن

عطاء اله اکبری  در دیدار با سردار اسلامی رئیس املاک و اراضی ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور و روسای ادارات املاک و واگذاری نیرو‌های مسلح ارتش، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از همکاری و تعامل دو جانبه این اداره کل با نیرو‌های مسلح با توجه به شرایط خاص منطقه در جهت تامین مسکن نیرو‌های مسلح در سنوات گذشته بر توجه و همکاری این نیرو‌ها به ویژه ارتش جمهوری اسلامی در حال حاضر بر تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در این استان تاکید کرد.

وی با توجه به تلاش ۲ سال گذشته در خصوص الحاق زمین به شهر زاهدان به میزان ۲۶۷ هکتار و تخصیص ۵۰ درصد این اراضی به عنوان سهم اداره کل راه و شهرسازی استان از اراضی ارتش واقع در جنوب شهر زاهدان و پیگیری ستاد کل نیرو‌های مسلح بر دریافت اذن فرمانده معظم کل قوا که منجر به دستور معظم اله در پایان سال گذشته شد افزود: انتظار می‌رود در حال حاضر که اذن معظم اله صادر و از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح به فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ابلاغ شده است مراحل انتقال سند مالکیت یعنی ۵۰ درصد اراضی الحاقی نیز به این اداره کل تا دو هفته آینده انجام شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه مراحل الحاق، تهیه طرح جامع، تفصیلی، تفکیکی و آماده سازی این اراضی تهیه و در کمیسیون ماده پنج نیز مصوب شده است بلافاصله جهت امر مسکن مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن این استان اختصاص خواهد یافت.

اکبری در این دیدار هرگونه همکاری فی ما بین را منوط به توجه نیرو‌های مسلح به خصوص از اراضی ارتش جهت تامین بخشی از زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد.

سردار اسلامی رئیس املاک و اراضی ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور نیز در این نشست از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در جهت تامین زمین مسکن نیرو‌های مسلح به ویژه نیرو‌های مرزبانی، انتظامی و سپاه پاسداران و نیز صدور سند مالکیت از اراضی در اختیار مالکیت این ارگان‌ها تشکر و قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد
  • رژه ۲۹ فروردین روز ارتش در سیستان و بلوچستان
  • گیرافتادگی لودر در سیلاب در محور خاش به ایرانشهر با ۳ جان‌باخته
  • صدور هشدار قرمز/ استان‌های جنوبی آمادگی وقوع سیل را داشته باشند
  • مردم استان‌های جنوبی برای احتمال وقوع سیل آماده باشند