Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای خاص از زمان حضور در تاتنهام عملکرد دلچسبی در این تیم به نمایش نگذاشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در خانه واتفورد به میدان رفت و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی گازانیکا دروازه‌بان آرژانتینی تاتنهام موفق شد پنالتی دی‌نی در دقیقه 70 را مهار کند تا سفید پوشان لندنی از دریافت گل و شکست رهایی یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس کارنامه آقای خاص در باشگاه تاتنهام به تصویر کشیده شده است.

مورینیو از زمان حضور در تاتنهام 15 بازی هدایت سفیدپوشان را برعهده داشته که 7 پیروزی بدست آورده، 5 شکست و 3 تساوی هم تجربه کرده است.

تیم تحت هدایت وی 26 گل زده است، 21 گل خورده و دو بار هم تیمش کلین شیت داشته است.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان ورزشی عملکرد مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس تیم‌های فولام و لیورپول به مصاف هم رفته‌اند که این بازی با برتری 2-1 قرمزهای آنفیلد دنبال می‌شود.

در حاشیه این بازی تصویری از ژوزه مورینیو منتشر شده که نشان می‌دهد او در ورزشگاه خانگی فولام حضور دارد و تماشاگر این بازی شده است.

در کنار سرمربی سابق چلسی و منچستریونایتد، وینچنزو مونتلا دیده می‌شود که هدایت تیم ملی فوتبال ترکیه را برعهده دارد و تیمش را برای شرکت در یورو 2024 آماده می‌کند.

مورینیو که در زمستان گذشته از هدایت رم برکنار شد، مقصد جدیدی برای خود انتخاب نکرده و در حال حاضر یک مربی آزاد به شکار می‌رود.

شایعاتی در مورد احتمال مربیگری این مربی پرتغالی در لیورپول منتشر شده بود که از سوی هیچ یک از مدیران باشگاه تایید نشد.

مورینیو در لیگ برتر انگلیس سابقه هدایت تیم‌های منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام را داشته و طی چند وقت اخیر دیده شده که این رقابت‌ها را با حضور در ورزشگاه‌ها دنبال می‌کند.

او علاقه زیادی به لیگ برتر انگلیس داشته و این روزها که به عنوان مربی آزاد مقصد جدیدش را انتخاب نکرده، بعید نیست که به دنبال فعالیت دوباره در فوتبال این کشور باشد.

دیگر خبرها

  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏
  • مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!
  • وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • حضور ژوزه مورینیو در ورزشگاه کریون کاتج برای تماشای دیدار فولام و لیورپول / فیلم
  • ظهور یاغی جدید در فوتبال اسپانیا؛ مورینیو گزینه بارسلونا شد
  • دستینی اودوگی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ رویای حضور در یورو 2024 بر باد رفت!
  • سیمئونه: اتلتیکو را از این وضعیت خارج می‌کنیم