Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@00:18:47 GMT

چند میلی متری که مانع پیروزی تیم مورینیو شد(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۶۰۱۵

در دقایق پایانی بازی امشب واتفورد و تاتنهام، یک اتفاق جالب افتاد و شاگردان ژوزه مورینیو به شکلی میلیمتری در کسب پیروزی ناکام ماندند.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم واتفورد و تاتنهام امروز در اولین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دیدار در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که واتفوردی ها در اواسط نیمه دوم یک ضربه پنالتی را توسط تروی دی نی از دست دادند.

 

از سمت دیگر در دقایق پایانی بازی و در حالیکه تاتنهام حلقه محاصره را روی دروازه واتفورد تنگ کرده بود، بازیکنان این تیم صاحب یک فرصت فوق العاده خوب شدند. اریک لاملا در دهانه دروازه ضربه آرامی را روانه دروازه واتفورد کرد و در حالی که توپ در آستانه ورود به دروازه بود، مدافع آرژانتینی واتفورد یعنی ایگناسیو اسپوسیتو با یک تکل فوق العاده تیمش را از یک شکست تلخ نجات داد. 

 

در ابتدا به نظر می رسید که توپ وارد دروازه شده اما بعد از اینکه فناوری خط دروازه تصاویر آهسته را نشان داد، مشخص شد که قسمت بسیار کمی از توپ از خط عبور نکرده است؛ اتفاقی که باعث شد تیم ژوزه مورینیو از یک پیروزی شیرین محروم شود.

 

 

 

 

 

 

واتفورد ژوزه مورینیو (سرمربی) تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: واتفورد ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار

به گزارش “ورزش سه”، هوادار تهران با دو گلی که در اواسط نیمه اول به ثمر رسانده بود، کاملا امیدوار بود تا این دربی را در استادیوم دستگردی به سود خود خاتمه دهد اما تک گل فلاح در نیمه اول شاگردان عنایتی را امیدوار به تغییر نتیجه در ادامه بازی کرد.

هوادار که موقعیت‌های خود را از دست می‌داد، در نهایت با گلی که ابوالفضل زمانی به ثمر رساند، دو امتیاز ارزشمند را از دست داد و به تساوی در این بازی رسید.

این بازی که با توجه به حضور رضا عنایتی روی نیمکت پیکان به عنوان سرمربی‌ای که سابقه حضور در هوادار را در کارنامه داشت، با حساسیت و هیجان زیادی همراه بود، در دقایق پایانی با تنش نیز همراه شد.

تنش لفظی روی نیمکت دو تیم با بحث شدیدی بین نفرات دو تیم همراه شد تا منصوری به عنوان داور این بازی به دنبال پایان دادن به این چالش باشد. علی طهماسبی سرپرست هوادار تهران در این چالش شکل گرفته با کارت از سوی داور مواجه شد تا برای بازی بعدی تیمش مقابل نفت آبادان، قادر به حضور روی نیمکت نباشد.

دیگر خبرها

  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا!‏
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴
  • تولید نخستین آنتن ۶۰ گیگاهرتزی جهان/ مسیر توسعه «سیکس جی» هموار شد
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم