Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-19@04:34:21 GMT

بورس تهران قله ۴۰۹ هزار واحدی را فتح کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۶۰۲۱

بورس تهران قله ۴۰۹ هزار واحدی را فتح کرد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۱۰۵۱۶ واحدی قله ۴۰۹ هزار واحدی را فتح کرد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۱۲۶ هزار و ۱۴ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۹۴ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۸۴۹ هزار واحد را نمایش داد. امروز آیفکس نیز ۵۲۷۶ واحد را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز با دست به دست شدن ۹ میلیارد و ۲۶۶ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۶۹۲ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۳,۹۰۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای «فارس»، «اخابر» و «رمپنا» به ترتیب با ۶۴۷، ۴۳۹ و ۴۲۹ واحد افزایش بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل نمادهای «کگاز»، «زپارس» و «افق» به ترتیب با ۶، ۵ و ۳ واحد کاهش، بیشترین تأثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز «وتجارت»، «وبملت» و «فولاد» پربیننده‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و بانک و صنایع شیمیایی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

بر اساس این گزارش، شاخص بورس تهران امروز ۴۰۹ هزار ۹۶۲ واحدی را فتح کرد و سرمایه گذاران نظاره‌گر افزایش حجم و ارزش معاملات و صعود پر قدرت شاخص بودند. نمادهای تأثیرگذار نیز همگی در مدار مثبت داد و ستد شدند. به گفته کارشناسان بازار سرمایه، روند صعودی شاخص ادامه خواهد داشت و سیگنال منفی ارسال شده به این بازار قابل مشاهده نیست.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: شاخص کل بورس افزايش شاخص بورس بورس بورس تهران بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۳۵۴۷ واحدی به ۲,۲۰۵,۵۲۹ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ با رشد ۳۵۴۷ واحدی به ۲,۲۰۵,۵۲۹ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۶۰.۵۵ واحدی واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۸۶۷.۳۴۸ میلیارد سهم بود که طی ۲۶,۲۲۸ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۵,۴۵۴.۷۷۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۶,۲۴۲,۰۴۰.۳۶۵ میلیارد ریال شد.

کد خبر 744674

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بازار سرمایه منفی شد | برای بازگشت دامنه نوسان امروز تصمیم گیری می شود
  • افت ۴۹۹۹ واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!