Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور روسیه این ایده را که یک فرد بتواند برای مدت نامحدودی رئیس جمهور روسیه باقی بماند، رد کرد.

به گزارش فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز شنبه در دیدار با کهنه سربازان روس گفت بهتر است که اجازه داده نشود دوره‌هایی که یک فرد می‌تواند رئیس جمهور روسیه باشد نامحدود باشد.

به نوشته پایگاه خبری «اسپوتنیک»، وی در ادامه گفت: «زمانی که موضوع به دوره‌های ریاست جمهوری می‌رسد، من درک می‌کنم که این موضوع به نگرانی‌های مردم برای ثبات در جامعه، در کشور و روابط خارجی گره خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پوتین پیشتر نیز در سخنرانی در پارلمان این کشور درباره تغییر قانون اساسی روسیه، تأکید کرده بود که یک فرد فقط باید بتواند برای دو دوره رئیس جمهور باشد.

وی در این سخنرانی که روز چهارشنبه برگزار شده بود پیشنهاد ممنوع شدن انتصاب افراد دارای تابعیت مضاعف در سمت‌های ارشد کشور را داد. (جزئیات بیشتر)

پوتین در بخش دیگری از سخنانش گفته بود: «این مؤلفه‌ها باید برای نامزدهای ریاست‌جمهوری حتی از این هم سختگیرانه‌تر باشد. من پیشنهاد می‌کنم که الزامی رسمی تعیین شود که ذیل آن کسانی بتوانند نامزد ریاست‌جمهوری شوند که برای دستکم ۲۵ سال در روسیه اقامت دائمی داشته و نه فقط در دوره انتخابات، بلکه در هیچ‌برهه‌ای پیش از آن هم هیچ‌گونه شهروندی یا اقامت دائمی خارجی نداشته باشند.»

لینک کوتاه: asriran.com/002yYI

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در بحث پیگیری مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان نیز همچون دور اول اقدامات به خوبی پیگیری و اعتبارات جذب شده و هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در نشست شورای اداری استان سمنان اظهار کرد: در بحث پیگیری مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان نیز همچون دور اول اقدامات به خوبی پیگیری و اعتبارات جذب شده و هزینه شود.

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، افزود: آیت الله رئیسی و هیئت دولت از برگزاری سفر استانی به سمنان رضایت داشتند.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: استاندار، فرمانداران و تمام مسئولان در بحث مقدمات سفر از چند ماه قبل از انجام به صورت ویژه پیگیر و پای کار بودند.

مطیعی تصریح کرد: عده‌ای دین را برای رسیدن به دنیا، حفظ دنیا و مادیات وسیله قرار داده و مادیات برای آن‌ها اصل بوده و دین وسیله است؛ لذا این افراد برای به دست آوردن منزلت دنیوی از دین استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: حفظ دین در آخرالزمان بسیار سخت است، به گونه‌ای که گویا انسان بخواهد آتش گداخته‌ای را در کف دست خود نگه دارد.

امام جمعه سمنان گفت: افرادی که دنیا را وسیله قرار می‌دهند، تمامی تلاش و هم و غم آن‌ها وسیله قرار دادن دین بوده و دیگر اینکه شبهات و مواردی که توسط آن‌ها قابل حل است را در پرده ابهام نگاه می‌دارند تا به عنوان برگ برنده برای گرفتن امتیاز از آن استفاده کند.

کد خبر 747247

دیگر خبرها

  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • جنجال بوکسور ایرانی با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد
  • جنجال بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد