Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:33:08 GMT

رئیس جدید شورای اسلامی شهرستان پیشوا انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۶۱۷۴

رئیس جدید شورای اسلامی شهرستان پیشوا انتخاب شد

به گزارش ایرنا، پس از استعفای "علی اسدی"، رئیس سابق شورای اسلامی شورای اسلامی شهرستان پیشوا از عضویت در شورای شهر، جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهرستان پیشوا به منظور انتخاب رئیس جدید با حضور معاون فنی و عمرانی فرمانداری برگزار شد و طی آن، مصطفی شاهسون به عنوان رئیس جدید از سوی اعضا انتخاب شد.
در این انتخابات داخلی مجتبی جنیدی به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان پیشوا تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با استعفای علی اسدی، حسین حیدری، عضو علی‌البدل پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پیشوا، جایگزین وی شد.
معاون فنی و عمرانی فرمانداری پیشوا در این جلسه با اشاره به نقش مهم شورای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم در اداره امور شهر و روستا گفت: شوراهای اسلامی، برآمده از متن مردم بوده و از نزدیک، با مشکلات جامعه خود آشنایی دارند و یقینا این ظرفیت می‌تواند با کمک مردم، بسیاری از مشکلات را برطرف کند.
شیرزاد یعقوبی افزود: شوراهای اسلامی، تجلی مشارکت مردم در عرصه مدیریت شهری هستند، که می‌توانند زمینه توسعه مناطق شهری و روستایی را با همفکری مردم، فراهم کنند.
وی تأکید کرد: بر اساس اصل یکصدم قانون اساسی، شوراهای اسلامی باید برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و را برای توسعه مناطق مختلف طراحی و بر روند فعالیت‌های مدیریت شهری نظارت کنند.
شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر و دو بخش مرکزی و جلیل آباد در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها شورای شهر پیشوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر پیشوا شورای شهر پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، یکی از راه‌های توسعه گیلان را همدلی میان دولت و مجلس دانست و تصریح کرد: با همدلی و انسجام و وحدت و همکاری می‌توانیم دستاوردهای خوبی برای استان داشته باشیم.

اسدالله عباسی امروز، ۶ اردیبهشت ماه در حاشیه نشست هم‌اندیشی با منتخبین مردم گیلان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه لایحه برنامه هفتم توسعه با همکاری مجلس و دولت سیزدهم تصویب شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جاری شاهد اجرای لایحه برنامه هفتم خواهیم بود، جلسه را با منتخبین مردم گیلان در مجلس برگزار کردیم تا چگونگی بهره مندی گیلان از این برنامه را بررسی کنیم.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه با منتخبین مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه درخصوص مسائل کلان استان و حوزه انتخابیه نمایندگان صحبت و تصمیمات خوبی هم اتخاذ شد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رفع دغدغه های مردم گیلان در عرصه‌های مختلف، بیان کرد: منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی نگرانی‌هایی در حوزه کشاورزی، گردشگری، اشتغال، توسعه و عمران داشتند که باید به آنان در سطح ملی و استانی نگاه ویژه شود.

عباسی یکی از راه‌های توسعه گیلان را همدلی میان دولت و مجلس دانست و تصریح کرد: با همدلی و انسجام و وحدت و همکاری می‌توانیم دستاوردهای خوبی برای استان داشته باشیم، زیرا برخی از طرح‌ها استانی و برخی ملی و فرا استانی هستند؛ از این رو برای بهره برداری از طرح‌های ملی باید در سطح کلان رایزنی‌های لازم انجام شود و تعامل و تفاهم و همدلی شکل بگیرد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه به گیلان در آینده نزدیک، افزود: این جلسات را فرصتی برای تحقق مطالبات به حق مردم می دانیم و امیدواریم منتخبین مردم نیز با همین روحیه و انگیزه در کنار دولت به رفع مشکلات کمک کنند.

اعلام نرخ خرید برنج در سال ۱۴۰۳

ابراهیم نجفی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این نشست، با بیان اینکه وحدت میان دولت و مجلس یکی از نقاط قوت کشور است، اظهار کرد: جلسه‌ای که امروز برگزار شد، در مرحله اول پیام آن انسجام میان دولت و مجلس جهت پیشبرد اهداف در استان و شهرستان‌ها است.

وی با اشاره به سفر آینده رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه به گیلان، گفت: باید برگزاری چنین جلساتی بیش از گذشته باشد تا مشکلات استان را در تمامی بخش‌ها شناسایی کنیم و با همدلی و انسجام آن را به استماع رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه برسانیم.

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس، یکی از نگرانی‌های کشاورزان را قیمت پایین برنج دانست و بیان کرد: در روزهای آینده شورای قیمتگذاری محصولات کشاورزی در سطح وزارتخانه جهاد کشاورزی تشکیل جلسه داده و قیمت تضمینی خرید برنج برای سال ۱۴۰۳ را اعلام می کند.

نجفی همچنین از برگزاری کمیسیون‌های تغییر کاربری خبر داد و متذکر شد: با دستور استاندار و پیگیری معاونت عمرانی و دستگاه های عضو، این کمیسیون تشکیل جلسه خواهد داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند