Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@12:52:45 GMT

رادیو تسنیم یزد | کمند طرحی برای حمایت از زنان در یزد + صوت

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۶۲۵۷

رادیو تسنیم یزد | کمند طرحی برای حمایت از زنان در یزد + صوت

‍‍‍‍‍‍

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد از اجرای طرح کمند با هدف حمایت همه جانبه از بانوان در یزد خبر داد. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سرخط یازدهمین شماره رادیو تسنیم را با خبرهایی از خطبه نماز جمعه، حمایت قاطع مردم از اقتدار نظام و سپاه، اعزام تیم امداد و نجات به سیستان و بلوچستان، سخنان قائم مقام وزیر صنعت، استفاده از ظرفیت نرافزارها برای تنظیم بازار، مراسم تحلیف هیئت منصفه مطبوعات استان یزد و همکاری شورای مشورتی نخبگان و دادگستری پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاه توخالی بودن ادعاهای آمریکا را برای ملت‌های تمام جهان اثبات کرد

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه سپاه توخالی بودن ادعاهای آمریکا را برای ملت تمام جهان اثبات کرد، گفت: ملت ایران اجازه تضعیف سپاه را به هیچ کسی نمی‌دهند.

آیت‌الله سید‌محمدجواد آیت‌اللهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه در دو هفته قبل اتفاقات بسیار متعددِ غرورآفرین و ناراحت کننده‌ای در کشور رخ داده اظهار داشت: دو هفته قبل شهادت سردار سرافراز اسلام و انقلاب، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را داشتیم که شهادت او جهان را تکان داد.

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه این شهادت، ملت عزیز ایران را بیدارتر، دشمن‌شناس‌تر و بصیرتر کرد گفت: مردم در تشییع پیکر این شهید والا مقام صحنه‌های بسیار عظیمی رقم زدند و همه با هر تفکری به خیابان‌ها آمدند و تشییع جنازه‌ای برای این شهید بزرگوار شد که در تاریخ بشریت سابقه نداشته است.

مردم یزد حمایت قاطع خود از اقتدار و صلابت نظام و سپاه را اعلام کردند

مردم یزد با حضور در راهپیمایی با شکوه خود، از اقتدار و صلابت نظام و سپاه پاسداران حمایت قاطع خود را اعلام کردند.

رادیو تسنیم یزد | اجرای طرح رایگان غربالگری سرطان سینه در اردکان + صوترادیو تسنیم یزد| هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش + صوت

تیم امداد و نجات ‌‌یزد به سیستان و بلوچستان اعزام شد‌

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: تیم 50 نفره هلال احمر به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شد.

محسن حرازی‌زاده یزدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به این شهر به عنوان استانِ معینِ دوم سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تیم امدادی جمعیت هلال احمر استان شامل 50 نفر از امدادگران ماهر و باتجربه به منطقه دلگان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

وی گفت: تاکنون چند تن مرغ فریز شده و مواد غذایی کنسرو شده، 500 باب چادر امدادی و1000 تخته پتو به این استان ارسال شده است.

طرح «کمند» در یزد اجرا می‌شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد از اجرای طرح کمند با هدف حمایت بیش از پیش از بانوان در حوزه‌های اشتغال و فعالیت‌های اجتماعی خبر داد.

فاطمه دانش یزدی یکی از شاخص‌های نوسازی اقتصاد ملی و توسعه اجتماعی را مشارکت زنان و نحوه ایفای نقش آن‌ها در ساختارهای اقتصادی دانست و اظهار داشت: در واقع با توجه به نقش حساس زنان و توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، کارآفرینی به عنوان مهم‌ترین عامل در به ظهور رساندن توانایی‌های زنان بوده و هراندازه میزان مشارکت آنان افزایش یابد روند رشد و توسعه تسهیل می‌شود.

قائم مقام وزیر صنعت: بازار در چندماهه اخیر با ثبات خوبی در کشور روبه‌رو بوده است

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با بیان اینکه بازار در چندماهه اخیر با ثبات خوبی همراه بوده است، گفت: تمام گروه‌های تولیدی کشور 7 تا 13 درصد رشد یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حسین مدرسی خیابانی در نشست کارگروه تنظیم بازار یزد اظهار داشت: دشمن اعتقاد داشت که اگر دو کانون را در ایران بزند اقتصاد ایران را نابود می‌کند که اولین مورد آن بحث تولید و مورد بعدی معیشت مردم است.

ظرفیت نرم‌افزار‌ها و استارت‌آپ‌ها برای تنظیم بازار استفاده شود

استاندار یزد با اشاره به نظارت‌های صورت گرفته از قیمت‌های اجناس در استان یزد گفت: ظرفیت نرم‌افزار‌ها و استارت‌آپ‌ها برای تنظیم بازار استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدعلی طالبی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان یزد اظهار داشت: خوشبختانه شرایط همکاری و تعامل بسیار خوبی را بین مدیران و دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار یزد داریم و این ستاد از جمله جلسات بسیار منظمی است که در استان یزد برگزار می‌شود.

مراسم تحلیف هیئت منصفه مطبوعات استان یزد برگزار شد

رئیس‌کل دادگستری استان یزد گفت: انتشار تحلیل‌ها و تفاسیر روشنگرانه، بصیرت‌افزا و صحیح، دشمن‌شناسی و افشای توطئه‌های دشمن برای مردم از مهم‌ترین انتظارات از جامعه رسانه‌ای است.

غلامعلی دهشیری در آیین تحلیف اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات استان یزد، اظهار داشت: نخستین بار نهاد هیئت منصفه در اصل 79 متمم قانون اساسی ظهور پیدا کرد و در سال 1331 و 1334 تبدیل به قانون شد و پس از انقلاب نیز در سال 58 در اصل 168 قانون اساسی، جرائم مطبوعاتی و سیاسی در حوزه رسیدگی هیئت منصفه قرار گرفت.

یزد| شورای مشورتی نخبگان در کنار دادگستری تشکیل شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: می‌توان با تشکیل شورای مشورتی نخبگان از ظرفیت هیئت منصفه مطبوعات استان یزد استفاده کرد.

محمدرضا حدادزاده در آیین تحلیف اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات استان یزد اظهار داشت: با توجه به کم بودن تعداد پرونده‌های مطبوعاتی در دادگاه کیفری استان، می‌توان از اعضای هیئت منصفه مطبوعات که از میان نخبگان و افراد فرهیخته جامعه انتخاب می‌شوند در راستای سایر اهداف فرهنگی و اجتماعی قوه قضائیه بهره گرفت.

 

 

انتهای پیام/784/ز

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، محمد آیینی با بیان اینکه حمایت از زنان سرپرست خانوار موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود گفت: این دوره به صورت رایگان ابتدا در کرج و سپس در شهرهای دیگر استان برگزار می شود.
محمد آئینی با اشاره به برگزاری این دوره با هماهنگی دفتر امور زنان خانواده استانداری البرز، گفت: برگزاری این دوره به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که تحقق آن نیازمند مشارکت همه بخش‌ها اعم از نهاد‌های دولتی، سازمان‌های مردم نهاد و بخش خصوصی است.
مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: در این دوره آموزش های لازم در حوزه مشاغل خانگی، دریافت مجوزهای استاندارد، توسعه مشاغل خانگی، کار آفرینی به متقاضیان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ محصولات خانگی بانوان
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • مورایس: سپاهان شایسته بُرد در شهرآورد اصفهان بود
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف
  • توانمندسازی زنان سرپرست خانوار موجب توسعه اقتصادی می‌شود
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین‌المللی
  • مدیرمسئول سازندگی در دادگاه مجرم شناخته شد