Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب حسینی که چندی پیش با تحریم جشنواره فیلم فجر مخالفت کرده بود، با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش پاسخ قاطعی به منتقدان داد.

 شهاب حسینی در بخش‌هایی از متن بلندی که درباره دلایل استدلالش در اینستاگرام منتشر کرد، نوشته است: «سلام. این بار خاصه به همه کسانی که از دیروز بنده را آماج سیل انتقادات، قضاوت‌ها، فحاشی‌ها و نفرین‌ها قرار دادند و حتی به فرزندان بی‌گناه بنده هم رحم نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برابر شما ادب می‌کنم و با نگاهی چون لقمان به شما می‌نگرم و پرهیز می‌کنم از آنچه شما انجام دادید.

بار چندمی است که بنده را به دلیل ابراز عقایدم به بدترین شکل مورد عتاب و خطاب قرار می‌دهید و انگ وابستگی سیاسی به بنده می‌زنید. در حالی که به یقین نخواهید توانست هیچ گوشه زندگیم که بر کسی به خصوص آنان که بنده را از نزدیک می‌شناسند پوشیده نیست، کوچک‌ترین ردی از وابستگی سیاسی به هیچ نهاد قدرتی پیدا کنید. به مدد خدای بنده‌نواز بند ناف ارتزاق اعتباری و اقتصادی زندگیم جز به درگاه رحمتش وصل نیست که وسیله آن را درون روح و قلبم به ودیعه نهاده.

چطور می‌توانیم دم از انصراف بزنیم در حالی که کارهایی در کارنامه خود داریم که بودجه آن مشخصا از نهادها قدرت تامین شده این اگر ریاکاری نیست پس چیست؟ کجای کارنامه من چنین کارهایی دیده می‌شود؟

منتقد بسیاری از مواردی هستم که بر سر جامعه‌ام آمده. منتقد اتفاقات بدی هستم که برای فرهنگمان افتاده در عین حال، حال عمومی را درک می‌کنم چون خودم یکی از عوام هستم. اما معتقدم الان وقت کنار کشیدن نیست. تحریم فستیوال و عدم حضور راه چاره نیست چرا که جا برای دیگرانی باز می‌شود که انگیزه‌های دیگری دارند. الان باید بود و حرف زد. الان باید طیف هنرمندان یک‌صدا مطالبات و انتظارات خود را در یک قالب واحد مطرح نماید.

دست از ظاهربینی برداریم. نگاه اجمالی به کارنامه‌ها خود مشتی است نمونه خروار.»

منبع: خبرآنلاین

بیشتر بخوانید

افسردگی و دل شکستگی شهاب حسینی از شهرت و دوست هایش+ عکس

دلیل دوری شهاب حسینی از سینما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • بیرون کشیدن پیکرهای 342 شهید از بیمارستان ناصر در غزه
  • فواید و مضرات سشوار برای مو
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • از ابتدا پیوند عمیقی میان فلسفه و باستان شناسی وجود داشته است
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • بیرون کشیدن یک راننده از خودروی در حال سوختن + فیلم
  • " ۳ روش تسکین درد بعد از کشیدن دندان که معجزه می‌کند! + ویدیو "
  • ۳ روش تسکین درد بعد از کشیدن دندان که معجزه می‌کند! + ویدیو