Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آزادبخت بعدازظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان با بیان اینکه مسیری که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب شد، کشیدن خط بطلان بر کفر، مبارزه با نفاق و دفاع از مظلومان بود و این مسیر پرحاشیه‌تر و چالش برانگیز است، گفت: سردار قاسم سلیمانی به عنوان یکی از سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمام عمر خود را در راه ارتقای این انقلاب گذاشت و قوی‌ترین ژنرال تأثیر گذار نظامی دنیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید به عنوان یک تکلیف، به راهی که انقلاب اسلامی در پیش گرفته معتقد و برای روزهای سخت آمادگی لازم را داشته باشیم، گفت: خطبه‌های رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تأثیر خود را در منطقه خواهد گذاشت.

آزادبخت یکی از راه‌هایی که باید در پیش گرفت را تقویت روحیه خودباوری عنوان کرد و با بیان اینکه باید این مهم توسط روابط عمومی‌ها انجام شود، گفت: تداوم راه سردار سلیمانی، علم و آگاهی به وظایف خود در سازمانی است که در آن خدمت می‌کنیم بنابراین اگر به وظایف خود عمل کنیم بدون‌شک، همان کار و راهی انجام گرفته که سردار سلیمانی در این مدت انجام داده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیش از هر چیز رمز موفقیت روابط عمومی‌ها، پرداختن به نقد خود است چراکه تا زمانی که درگیر منیّت و هواهای نفسانی خود باشیم نمی‌توان در جامعه به نحو مطلوبی تأثیر گذار بود، گفت: باید روابط عمومی‌ها دارای انگیزه، علم به کار و تسلط به شرح وظایف سازمانی خود باشند.

آزادبخت گفت: آموزش‌های تخصصی یکی از مؤلفه‌های ارتقا سطح کیفی روابط عمومی‌ها است و روابط عمومی‌ها باید سازوکاری را در نظر بگیرند که بتوانند بیشترین تأثیر را بر مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ادامه داد: روابط عمومی‌های موفق، برنامه محور، دقیق و وظیفه‌شناس هستند و از تجربیات دیگر افراد متخصص در این زمینه بهترین استفاده را می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها توجه داشته باشند که در ایام پیشرو مسائل حساسی از جمله انتخابات و دهه فجر مطرح است و باید در این دو حوزه با برنامه ورود جدی داشته باشند، گفت: در دهه فجر باید شاهد روش‌های نوین، انجام تجزیه و تحلیل‌های مسائل این حوزه و از همه مهم‌تر کوشش در مسیر تبیین نقش مؤثر انقلاب اسلامی ایران در طول حیات خودش باشیم و انتظار می‌رود روابط عمومی‌های استان در این موضوع ورود و خلاقانه عمل کنند.

آزادبخت با تاکید بر اینکه دهه فجر متعلق به همه است و همه مسئول هستند، گفت: توجه ویژه به فضای مجازی و اشراف به قوانین فعالیت در این حوزه نیز از موضوعاتی است که انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها در این زمینه ورود کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان یکی از مهمترین رخدادهایی که تا پایان سال باید به آن توجه ویژه شود را انتخابات مجلس شورای اسلامی ذکر کرد و گفت: دشمن تمام توان و انرژی خود را صرف این امر کرده که مردم را از شرکت در انتخابات مجلس دلسرد کند.

وی گفت: در مقابل این موضوع وظیفه روابط عمومی‌هاست که با اطلاع رسانی دقیق در راستای دلگرم کردن مردم کوشا باشند تا انتخابات مجلس شورای اسلامی هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی با بیان اینکه بدون شک با برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمن را به عقب رانده می‌شود، گفت: بنابراین بر هر روابط عمومی است که برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ایفای نقش کند و در این میان از اقدامات مهمی که روابط عمومی‌ها باید در دستور کار قرار دهند ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه‌ها و مطبوعات استان است.

کد خبر 4828941

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان روابط عمومی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف بوشهر شهرکرد ایلام سیل سیستان و بلوچستان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با لیستی مستقل در دور دوم انتخابات مجلس شرکت خواهد کرد

بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران در ارتباط با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و مشارکت مردم اظهار کرد: مردم به نظام اسلامی ما معتقد  هستند و به فرمایش مقام معظم رهبری اعتماد و اعتقاد دارند.

وی افزود: رهبر ما از ابتدای سال قبل به پر شور کردن انتخابات اشاره کردند، از طرفی آن‌هایی که در رسانه‌های بیگانه بودند بیکار ننشستند و به دنبال خط دهی به جریان فکری مردم بودند و درباره عدم مشارکت مردم همه کار کردند. در داخل هم دیدیم کسانی که با همراهی و هم فکری با معاندین بودند در انتخابات شرکت نکردند و به آن افتخار کردند.

بوربور ادامه داد: بنابراین با چنین شرایطی مشارکتی مانند دوره قبل را به ثبت رساندیم که همین موضوع یک افتخار و پیروزی است. از طرفی ما همیشه بر اساس هماهنگی، اعتلاف و وحدت حرکت جریانی چه در اصلاح طلبان و چه در اصولگرایان داشتیم، این جریان به علت سهم خواهی و بزرگ‌نمایی که افراد در خودشان دیدند در این دوره شکل نگرفت.

وی افزود: متاسفانه ما و جمعیت وفادارن انقلاب اسلامی که سال‌ها عضو شورای ائتلاف و جزء شورای انتخاب بودیم از حرکت‌های افرادی که باید لیست تنظیم می‌کردند احساس این را پیدا کردم که به سمت سهم خواهی کشیده شده‌ایم و با توجه به صحبت‌های رهبری درباره این که مردم در لیست‌های مختلف افراد منتخب خود را کامل و جامع انتخاب کنند، نتیجه این لیست شد که اکنون رای آورده‌اند.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: هر کسی بر اساس دید خود نامزد‌ها را انتخاب کرد و ما هم به عنوان یک جریان تشکیلاتی به این نتیجه رسیدیم که لیست منتخبی را ارائه بدهیم که در دور اول ۵ نفر از جریان وفاداران انقلاب اسلامی و در دور دوم ۱۰ نفر برای ورود به دور دوم انتخابات به مجلس راه یافتند و به امید خدا با بررسی‌های خود اکنون به ۱۶ نفر نامزد برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران رسیدیم و نشستی را با این ۱۶ نفر برگزار کردیم.

وی افزود: در شهرستان‌ها و استان‌ها دفاتری داریم و بررسی می‌کنیم و میان کسانی که به دور دوم رسیده‌اند آنجا هم نظرات خود را ارائه می‌کنیم تا ان‌شاءالله مجلسی هماهنگ‌تر را داشته باشیم.

بوبور در انتها گفت: در تهران با لیست ۱۶ نفره جمعیت وفادارن انقلاب اسلامی که در دور قبلی به عنوان دلسوزان انقلاب در لحظات آخر تهیه کرده بود شرکت می‌کنیم و از اکنون وقت داریم تا شرایط را بسنجیم.

وی گفت: جلسات و نشستی را با این ۱۶ نفر برگزار و لیست را نهایی می‌کنیم و امیدوارم این دوستان پس از ورود به مجلس در بحث اقتصادی دولت بتوانند کمک دولت باشند و نظارت هم بر دولت داشته باشند تا تعهداتی که برای دولت مشخص می‌کنند بتوانند عملیاتی و اجرایی شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • ماجرای رأی لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات مجلس
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص برگزاری انتخابات و مشارکت آحاد مردم
  • جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با لیستی مستقل در دور دوم انتخابات مجلس شرکت خواهد کرد
  • برگزاری باشکوه اربعین و انتخابات دو توفیق بزرگ سال قبل استان ایلام بود