Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، منابع امنیتی لبنانی اعلام کردند که در درگیری‌های مقابل پارلمان این کشور میان معترضان و نیروهای امنیتی شماری از نیروهای امنیتی این کشور زخمی شده اند.

تیم‌های صلیب سرخ لبنان وارد عمل شده و زخمی شدگان را به بیمارستان‌های بیروت منتقل کرده اند.

همزمان رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که ارتش لبنان اقدام به اعزام نیروهای کمکی به اطراف پارلمان با ادامه درگیری میان تظاهرات کنندگان و نیروهای امنیتی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری‌ها زمانی شروع شده است که معترضان به نیروهای ضد شورش با سنگ و آهن و بمب‌های آتشزا و کندن درختان اطراف پارلمان، یورش بردند.

نیروهای امنیتی در اطراف پارلمان از گاز اشک آور و ماشین آبپاش علیه تظاهرات کنندگان استفاده کردند.

همزمان اداره امنیت داخلی لبنان از تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز خواست که از اغتشاشگران از بیم سلامت خود دور شوند.

کد خبر 4828942

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان پارلمان لبنان درگیری معترضان ایالات متحده آمریکا ایران عراق قاسم سلیمانی دونالد ترامپ انتقام سخت موشکی رژیم صهیونیستی لیبی سوریه روسیه برجام ترکیه انگلیس عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، «سجیع عطیه» از نمایندگان پارلمان لبنان در گفت و گویی رادیویی تاکید کرد: اواخر هفته جاری و یا نهایتا هفته آینده زمانی تعیین کننده برای توافق درباره انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان است.

وی در ادامه افزود: فراکسیون اعتدال ملی لبنان در روزهای آینده نتیجه رایزنی های خود درباره موضوع انتخاب رئیس جمهور جدید را اعلام خواهد کرد، همزمان با این مساله قرار است که «جبران باسیل» رهبر جریان ملی آزاد با «سمیر جعجع» رئیس حزب قوات لبنانی دیدار و گفت و گو داشته باشد.

وی تاکید کرد: اعضای فراکسیون اعتدال ملی همچنین در روزهای آینده دیداری با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان خواهند داشت و در این جلسه به طور جدی درباره خروج از خلاء ریاست جمهوری رایزنی خواهند کرد.

نماینده پارلمان لبنان با اشاره به وجود فشارهایی از سوی فرانسه و آمریکا برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان و خروج از خلاء طولانی ریاست جمهوری، تاکید کرد: من از گروه های سیاسی لبنانی می خواهم که با در نظر گرفتن منافع ملی موانع را کنار گذاشته و مسیر را برای انتخاب رئیس جمهور جدید هموار کنند.

کد خبر 6086726 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا