Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@09:40:04 GMT

داور مشهور انگلیسی 500 تایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۶۴۵۲

داور مشهور انگلیسی 500 تایی شد

مایک دین، داور باتجربه انگلیسی امروز به رکورد 500 قضاوت در لیگ برتر رسید.

به گزارش "ورزش سه"، مایک دین 51 ساله هنوز هم قادر به داوری کردن در لیگ برتر بوده و امروز و در جریان دیدار آرسنال مقابل شفلید به رکورد 500 بار قضاوت در این لیگ معتبر رسیده است. مایک دین پیش از این دیدار مدعی شد سعی می کند ارتباط خوبی با بازیکنان داشته و در صورت لزوم در مورد تصمیماتش به آنها توضیح دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مایک دین گفت: "از نظر من بازیکنان طی سالها این سبک و شخصیت من را پذیرفته اند. من هرگز داور رباتیک نبوده  و سعی می کنم قابل دسترسی باشم و در صورت سؤال، تصمیماتم را مختصرا برای بازیکنان توضیح دهم، زیرا ارتباط با بازیکنان واقعا مهم است. گاهی قضاوت های عجیبی در موردم می شود که با این موضوع مشکلی ندارم. من بعد از بازی در خانه با چند داور صحبت می کنم ، اما سعی می کنم در مورد تصمیماتم نگران نباشم زیرا خوب یا بد، من تلاش می کنم هر تصمیمی را به بهترین شکل ممکن بگیرم.

 

وقتی برای اولین بار در سال 2000 در لیگ برتر داوری کردم، هدفم رسیدن به 500 قضاوت نبود، سن بازنشستگی داور در سال 2000 تا 48 سال بود، اما امروز خوشبختانه محدودیت سنی وجود ندارد."

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داور بانوی تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس

با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، معصومه باقری به عنوان اولین بانوی داوری ایران در تاریخ المپیک تبدیل شد که در پاریس قضاوت می کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از انتخاب مرجان تیموری داور تکواندوی کشورمان برای قضاوت در پارالمپیک 2024 ،  فدراسیون جهانی تکواندو از حضور معصومه باقری دیگر داور کشورمان برای قضاوت در المپیک 2024 پاریس خبر داد.

معصومه باقری نیز همانند مرجان تیموری نخستین داور بانوی تکواندو کشورمان خواهد بود که در رقابت‌های المپیک قضاوت خواهد کرد.

رقابت‌های تکواندو بازی‌های المپیک 2024 پاریس از تاریخ  17 تا 20 مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می شود.

حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک 2024 پاریس

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • قضاوت داور بانوی تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ قضاوت صفایی و مومنی برای استقلال و پرسپولیس
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران
  • مدیر مشهور فوتبال ایران در دهه 80 و سپاهان و فولاد