Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا آقا میرزایی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی لرستان و از همه مهم‌تر مردم عزیز استان کمک‌های مورد نیاز را برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان جمع آوری کنند، اظهار داشت: این کمک‌ها تا روز چهارشنبه در هلال احمر استان جمع آوری می‌شوند.

وی، گفت: این کمک‌ها بارگیری می‌شوند و روز جمعه کاروان کمک‌های مردمی استان لرستان به سمت سیستان بلوچستان اعزام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران لرستان، افزود: اقلام مورد نیاز مردم سیل زده سیستان بلوچستان که از لرستان اعزام می‌شوند شامل چراغ والور، بخاری نفتی، پتو، موکت، فرش، زیرانداز، اجاق گاز، سیلندر گاز، تانکر مخزن آب، شیرخشک و… خواهد بود.

آقامیرزایی، تصریح کرد: کمک‌های نقدی نیز از طریق شماره حسابی که هلال احمر اعلام کرده واریز می‌شوند.

وی، یادآور شد: پیرو ارتباطی که با هلال احمر کشور و مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان داشتیم، این استان مواد غذایی نیاز ندارند و به اقلام یاد شده نیاز دارند که از استان لرستان ارسال خواهند شد.

کد خبر 4828952

منبع: مهر

کلیدواژه: سیلاب سیستان و بلوچستان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف بوشهر شهرکرد ایلام سیل سیستان و بلوچستان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره

سعید کریمی‌خو، مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : اکنون در این مرحله از اعزام‌ها اولویت ثبت‌نام عمره با افرادی است که هزینه سفر خود را در مرحله قبل زودتر واریز کرده بودند.

وی با بیان اینکه اعزام‌ها به صورت محدود و به ترتیب واریز وجه طی یک‌ماه انجام خواهد شد، گفت: فعلا سهمیه استان کرمانشاه دو کاروان (یک کاروان اهل تسنن ۸۵ نفره و یک کاروان شیعه ۸۵ نفره) در مجموع ۱۷۰ نفری است.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه در خصوص تاریخ اعزام کاروان‌ها به حج عمره پس از وقفه‌ای ۱۰ ساله (از سال ۹۳ به بعد)، خاطرنشان کرد: کاروان شیعه سوم اردیبهشت‌ماه و کاروان اهل تسنن ۱۱ اردیبهشت‌ماه اعزام خواهند شد.

وی حداقل هزینه اعزام هر زائر کرمانشاهی به این سفر معنوی را ۴۲ میلیون و حداکثر آن را ۴۳ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: برای افزایش تعداد کاروان در حال رأی‌زنی هستیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هفت اردیبهشت اعزام زائران به حج عمره
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اعزام زائران به حج عمره مفرده 
  • رابط مردمی سازی دانشگاه سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج گلستان مشخص شد