Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: شهرداری ها اساس ورزش همگانی هستند که در صورت عدم حمایت از سوی این نهاد، مطمئنا نمی توانیم در توسعه ورزش همگانی که نبض جامعه است، موفق شویم و نشاط اجتماعی رقم نمی خورد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، افشین حیدری امروز شنبه در مراسم مبادله تفاهمنامه توسعه و ترویج ورزش‌های همگانی خوزستان به‌منظور ترویج و توسعه ورزش‌همگانی و نشاط اجتماعی در بین اقشار مختلف مردم که با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان و شهرداران سراسر استان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان سرشار از استعدادهای بسیار در رشته های مختلف ورزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که ورزش یکی از بهترین راه های ایجاد نشاط و امید در جامعه است، گفت: امروز اولین جلسه رسمی ما با مجموعه شهرداران استان است. تفاهم نامه ترویج و توسعه ورزش همگانی خوزستان نیز منعقد شد که این تفاهم نامه، آغاز فصل تازه ای در زمینه ورزش های همگانی در شهرستان های مختلف استان، به ویژه در حوزه زیر ساخت های ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: کارهای خوبی در حوزه عمرانی در ورزش همگانی خوزستان شروع شده است؛ از سال گذشته، تعداد زیادی وسایل ورزشی را بین شهرداری های خوزستان برای تجهیز جاده های سلامت توزیع کردیم. ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی نیز در استان پیش بینی شده است که اعتبارات آن تخصیص پیدا کرده است و کار اکنون در مرحله فراخوان جذب پیمانکار قرار دارد. همچنین جا دارد از نگاه ویژه آقای حاجتی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به ورزش تشکر کنم.

حیدری با بیان این که توزیع تجهیزات ورزشی بین مدارس استان به ویژه مدارس مناطق کم برخوردار نیز در دستور کار قرار گرفت، گفت: کارهای خوبی نیز در زمینه فضاهای ورزشی روباز آغاز شده است که امسال رنگ و بوی جدی تری خواهد گرفت.

او اضافه کرد:  انتظار داریم حمایت های شهرداران در بخش زیر ساخت های ورزش های همگانی استان، آهنگ و سرعت بیشتری به خود بگیرد تا با مشارکت شهرداران بتوانیم رویدادهای ورزشی خوبی را در شهرستان تعریف کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان با بیان این که اساس ورزش همگانی، شهرداری ها هستند، افزود: اگر شهرداری ها به ورزش کمک نکنند، مطمئنا نمی توانیم در توسعه ورزش همگانی که نبض جامعه است، موفق باشیم.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان ورزش همگانی استانداری خوزستان شهرداری ها افشین حیدری برنا خوزستان زیرساخت ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است