Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسروی از پرداخت وام اشتغال بیست میلیون تومانی به ۳۶ نفر از مددجویان اراکی خبر داد.

«ابراهیم خسروی» با تاکید بر ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و خروج آنها از چرخه حمایت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) فعالیت های گسترده ای را در این راستا دارد که یکی از این موارد اعطای وام به مددجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک اراک با اشاره به اینکه وام های اشتغال گره گشای بسیاری از مشکلات نیازمندان و محرومین است، افزود: مددجویان تحت پوشش با دریافت این وام ها می توانند به ایجاد اشتغال برای خود و حتی کارآفرینی بپردازند.

 

وی با بیان اینکه 36 نفر از مددجویان جهت اجرای طرح راهبر شغلی از کمیته امداد اراک منطقه یک تسهیلات قرض الحسنه 20 میلیون تومان دریافت کردند، ادامه داد: طرح راهبران شغلی از طرح‌های کمیته امداد به منظور کمک به توانمندی مددجویان تحت حمایت است.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کمیته امداد در این طرح کارآفرین‌های موفق را شناسایی می کند تا برای مددجویان امداد فرصت شغلی طراحی‌کنند، البته نه استخدام کنند بلکه زنجیره شغلی را تعریف کنند و خودشان راهبر آن زنجیره شغلی شوند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اراک منطقه یک خودکفایی مددجویان را از مهمترین اهداف این نهاد دانست و بیان کرد: در این راستا فعالیت های گسترده ای انجام می شود که نیازمند همکاری خود مددجویان نیز هست.

 

خسروی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در هفت ماهه امسال تعداد ۲۸ نفر از مددجویان وام خودکفایی با اعتبار یک میلیاردو ۴۳ میلیون تومان از محل منابع بانکی دریافت کردند، گفت: تعداد ۴۸ نفر از مددجویان نیز وام خودکفایی از محل سپرده گذاری با اعتبار ۹۵۳ میلیون تومان دریافت کردند.

 

این مقام مسئول همچنین از بهره مندی تعداد ۳۲۷ نفر از مددجویان از آموزش های فنی حرفه‌ای خبر داد و گفت: ارایه آموزش های فنی و حرفه ای به منظور تتوانمندی آنان در ایجاد اشتغال از دیگر اقدامات انجام شده توسط این نهاد بوده است.

 

خسروی ادامه داد: معرفی مددجویان به مراکز کاریابی از دیگر اقدامات کمیته امداد است که در هفت ماهه امسال تعداد ۶۳ نفر مددجو از طریق کمیته امداد منطقه یک به عنوان نیروی کار به کارفرمایان معرفی و با حقوق اداره کار مشغول به کار شدند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی طرح ملی فهما فهما رویداد ملی فهما فعالیت های مسجدی سقوط هواپیمای اوکراینی نماز جمعه خسروی کمیته امداد امام خمینی ره استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ رقمی معادل ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مازیار محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در زمنیه تامین مسکن برای مددجویان اظهار داشت: آنچه که در سال گذشته در بخش مسکن مددجویی انجام شده از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو، وام قرض‌الحسنه بوده است.

وی اضافه کرد: طی یکسال گذشته 32 مورد کمک به خرید، 99 مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و 962 مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه‌شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری 50 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و ... مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند