Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شهرداری گرگان با ریچاردز، سنتر خارجی خود قطع همکاری کرد تاریخ انتشار: 19:48 - 28 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۰۴۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بهنام یخچالی بازیکن تیم بسکتبال نانجینگ قرارداد امضا کرد.

با توجه به حضور بهنام یخچالی در تیم بسکتبال شهرداری گرگان، به دلیل اینکه این بازیکن سهمیه خارجی محسوب می‎شود؛ مدیران تیم گرگانی با «رایان ریچاردز» سنتر خود قطع همکاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید: یخچالی به تیم شهرداری گرگان پیوست

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یخچالی لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان

اولین جلسه کارگروه ساماندهی و قرارگاه طرد اتباع و مهاجرین خارجی استان در سال جاری به ریاست مهاجر معاون محترم سیاسی امنیتی و ‌اجتماعی استان، با حضورفرمانداران شرق استان ( گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه ) درمحل فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس برگزار گردید.

دراین جلسه آخرین وضعیت اتباع خارجی مجاز و غیرمجازدر استان همچنین تداوم روند دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز با همکاری نیروی انتظامی وبازرسی های گشت مشترک تیم های بازرسی اشتغال غیرمجاز با همکاری اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی و سایر دستگاه های ذیربط مورد تاکید قرار گرفت.

مهاجر ضمن اشاره به ماجرای تروریستی حمله به کنسولگری و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران گفت در این برهه حساس با مدیریت صحیح حضور و اقامت اتباع خارجی و استفاده حداکثری از فرصت های مثبت حضور آنان باید از سوء استفاده دشمنان نظام جلوگیری نمائیم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • افزایش میزان گردشگران خارجی در سال گذشته به بیش از ۵۰ درصد
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • میزان گردشگران خارجی در سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان