Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:55:34 GMT

چهره جدید تیم‌های تبریز و سیرجان (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۶۷۱۵

چهره جدید تیم‌های تبریز و سیرجان (عکس)

احد شیخ‌لاری رسما کار خود را در ماشین‌سازی آغاز کرد و مقابل تیم متحول شده مجید جلالی به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان که در نقل و انتقالات زمستانی فعالیت قابل توجهی داشته و به دنبال بقا در لیگ برتر است، عصر امروز در دیداری تدارکاتی در تهران، مقابل ماشین‌سازی قرار گرفت و با نتیجه بدون گل متوقف شد که در زیر فریم به فریم سوژه‌های جالب این دیدار تدارکاتی را خواهیم دید:

 

یک/ استارت آقا احد با مجید PC

احد شیخ‌لاری، سرمربی ماشین سازی شده و تیم رسول خطیبی را تحویل گرفته است؛ تیمی که نتایج خوبی در نیم‌فصل اول گرفت و اکنون یاشیل چی‌های تبریز از او انتظار دارند تا نتایج خوب نیم‌فصل اول را ادامه دهد؛ امروز اولین استارت رسمی شیخ‌لاری مقابل مجید جلالی و گل‌گهر بود، گل‌گهری که فعال‌ترین تیم در نقل و انتقالات زمستانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دو/ ماشینِ ورژن جدید با بازگشت مسیح

ماشین‌سازی احمد زنده‌روح و سامان نریمان‌جهان را از دست داده تا چهره‌های جدید در ترکیب این تیم ببینیم. هادی چهارمیری و علیرضا مصطفی بازیکنانی هستند که تا به حال اسم آنها را کم شنیده بودیم و مسیح زاهدی هم بعد از ماه‌ها مصدومیت به ترکیب ماشین‌سازی برگشته تا جای ادواردوی سفر کرده را بگیرد تا از امروز با عملکرد خود خیال شیخ‌لاری را از بابت خط دفاعی تیم‌اش راحت کند.

 

 

سه/ پایان دغدغه‌ها با بازگشت لک

حامد لک یکی از غیرقابل پیش‌بینی‌ترین بازیکنان لیگ است و تعلل او در بازگشت به تمرینات ماشین‌سازی شیخ لاری را کلافه کرده بود؛ هرچند او پیشنهاداتی در نیم‌فصل داشت و غیبت‌اش در تمرینات موجه اعلام شد، اما تا لحظه بازگشت او به تمرینات، خیال ماشین‌سازان راحت نبود و امروز حامد لک را در ترکیب ماشین دیدیم که مقابل گل‌گهر خوش درخشید تا پایانی بر "وای دَدَ" شیخ لاری و ماشین چی‌ها باشد و خیال آنها را با بازگشت درخشان خود در دیدار با سیرجانی‌ها راحت کند.

 

 

 

چهار/ موسوی مقابل هم‌بازیان سابق

سید احمد موسوی در تیم ماشین‌سازی یکی از خوب‌ها بود ولی به یکباره در نیم‌فصل سال گذشته به تراکتور رفت که بازی کردن و نکردن‌اش در این تیم مسائل زیادی داشت تا اینکه زمزمه‌های بازگشت او به ماشین‌سازی به گوش برسد ولی محرومیت نقل و انتقالاتی این باشگاه ظاهرا معادلات را برهم زد تا او راهی گل‌گهر شود و امروز با پیراهن سیرجانی‌ها برابر هم‌بازیان سابق‌اش قرار بگیرد؛ البته او انگیزه‌های زیادی برای درخشش در نیم‌فصل دوم دارد.

 

 

 

پنج/ احمدِ شماره ۲ ، جدی‌تر از یاغی!

احمدرضا زنده‌روح با هفت گل زنده برترین هافبک گلزن لیگ در نیم‌فصل اول بود ولی در تعطیلات زمستانی راهی گل‌گهر شد و یکی از عجیب‌ترین انتقالات زمستانی را رقم زد. در این انتقال مبالغ زیادی جا به جا شد تا او را یاغیِ روز ماشین سازان بدانیم که البته در این دیدار جدیت زیادی مقابل هم‌بازیان سابق داشت.

 

 

شش/ شاید بازوبند به آذربایجان رفته!

مدافعی که در دو سمت راست و چپ به خوبی بازی می‌کند و البته برای ماشین‌سازی به جز دروازه در همه پست‌ها بازی کرده است. عزیز معبودی هم در نیم‌فصل با پیشنهاداتی همراه بود ولی محرومیت ماشین‌سازی موجب شد تا او در ماشین‌سازی بماند ولی او همچنان انگیزه دارد تا بازی‌های موثر خود را ادامه دهد و به تراکتور برود. معبودی بعد از رفتن سامان کاپیتان ماشین‌سازی است ولی در این دیدار بازوبندی بر بازو نداشت و شاید سامان بازوبند را با خود به آذربایجان برده باشد!

 

 

 

هفت / بازگشت شاهین قبراق

بازی اوایل لیگ با ذوب‌آهن بود که یک تکل بدموقع او ر ا مصدوم کرد تا خیلی زود تعویض شود و این تعویض، پایانی بر کار او در ماشین‌سازی بود. پیش‌بینی می‌شد که شاهین تا پایان فصل نمی‌تواند به میدان بازگردد و او با ماشین فسخ کرد تا بازیکنی جانشین او شود ولی پنجره‌های بسته موجب شد ثاقبی در لیست ماند و اکنون شاهینِ آماده و قبراق در ترکیب ماشین‌سازان حضور دارد.

 

 

 

هشت / امید بقای سیرجانی‌ها

در این تصویر احمد زنده‌روح، یونس شاکری، احمد موسوی و میلاد کمندانی از راست به چپ دیده می‌شوند. خریدهای آقا مجید که تیم سیرجان را جان تازه داده تا امیدهای آنها برای ماندن در لیگ برتر را زنده کنند. گل‌گهر با این خریدها نشان داده که برنامه‌های خوبی برای این تیم در آینده خواهد داشت و این تیم به نظر می‌رسد دیگر گزینه سقوط نیست.

 

گل گهرسیرجان ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان

حمید سبزعلی پور در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری گفت: آزمون سراسری کنکور در گروه های آموزشی هنر، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان های خارجی در روزهای پنج شنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت در حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی سیرجان برگزار می شود.

وی افزود: بیش از ۳ هزار و ۸۸۰ داوطلب از شهرستان سیرجان در این آزمون شرکت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری سیرجان با بیان اینکه بیشترین تعداد داوطلبان کنکور امسال مربوط به رشته تجربی هستند،‌بیان داشت: در گروه علوم ریاضی و فنی ۲۳۰ نفر زن و ۵۲۲ نفر مرد، در گروه علوم انسانی ۶۴۳ زن و ۶۱ نفر مرد، در گروه تجربی ۱ هزار و ۳۱۴ داوطلب زن و ۳۳۳ نفر مرد، در گروه هنر ۱۹۳ زن و ۳۱ نفر مرد و در گروه زبان خارجی نیز ۲۰۷ داوطلب زن و ۷۵ نفر مرد با یکدیگر رقابت می کنند. 

 

وی بر حفظ آرامش و سلامت داوطلبین آزمون تاکید کرد و افزود: تمامی دست اندرکاران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها با آرامش و امنیت خاطر بتوانند در این رویداد علمی سرنوشت‌ساز سربلند باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • «تغییر چهره ۲» ساخته می‌شود/ بازگشت نیکلاس کیج و جان تراولتا
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • رونمایی از تصاویر شماتیک جداره‌سازی بازار تبریز + تصاویر
  • گفت‌وگو با چهره ماندگار معماری ایران به بهانه روز معماری/ حیاط‌های خالی از حیات