Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: اولین محموله کمک‌های مردمی به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

جاسم محمدی فارسانی امروز در جمع خبرنگاران، از ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی به استان سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار کرد: نخستین محموله کمک‌های مردمی استان به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان به این استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اقلام ارسالی شامل روغن، فرش، زیرانداز، پتو، البسه مختلف، پودر لباسشویی، مایع دستشویی، پوشک، هدبند کاموایی مردانه و انواع کنسرو است.

محمدی فارسانی از آمادگی این نهاد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب امانی ۰۱۰۵۲۳۷۲۸۶۰۰۲ نزد بانک ملی واریز کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وقوع سیلاب در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو، با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تا پنجشنبه (۳۰ فروردین) اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس این اطلاعیه با توجه به هشدارهای هواشناسی صادره، استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و یزد مستعد وقوع سیلاب خواهند بود که عمده سیل و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان پیش‌بینی می‌شود؛ البته جزایر هرمزگان نیز در کانون‌های بارشی قرار دارند.

 بر این اساس اکیداً توصیه می‌شود ملاحظات توسط دستگاه‌های ذیربط و مردم مورد توجه قرار گیرد و از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌های حاشیه و بستر رودخانه‌ها خوداری شود.

عدم حضور مسافران و گردشگران در مناطق پست و بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مناطق ساحلی، عدم عبور از سازه‌های تقاطعی و پل‌های رودخانه‌های سیلابی، آمادگی حداکثری همه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادی و تجهیز گروه‌های عملیاتی پاکسازی و بازگشایی کامل مجاری آبی، رودخانه‌ها و سازه‌های تقاطعی به‌ویژه در مراکز جمعیتی 
تخلیه اماکن و مراکز جمعیتی در معرض و مسیر سیلاب و توقف هرگونه فعالیت در بستر و حاشیه رودخانه‌های مستعد سیلاب از موارد دیگری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده‌باش در ۵ استان در پی هشدار سطح قرمز/ به جنوب سفر نکنید!
  • کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی تریاک از خودروی لکسوس
  • کشف محموله سنگین شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت سیلاب در برخی از مناطق جنوبی کشور/۳ کشته در سیستان و بلوچستان و ۳ مصدوم در عسلویه
  • ارسال پیامک هشدار درخصوص سیلاب به ساکنان سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۹۰۰ هزار تن هندوانه خارج از فصل در سیستان و بلوچستان تولید شد
  • ورود سامانه بارشی همراه با رگبار از امروز
  • باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان
  • رابط مردمی سازی دانشگاه سیستان و بلوچستان منصوب شد