Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@09:38:39 GMT

رولت گوشت چرخ کرده برای مهمانی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۷۰۰۱

رولت گوشت چرخ کرده برای مهمانی‌ها

چی لازم دارم:
گوشت چرخ کرده ۳۵۰ گرم
تخم مرغ ۱ عدد
شیر ۱/۲ پیمانه
آرد نخودچی (نان خشک کوبیده) ۱/۲ پیمانه
پیاز رنده و نرم شده ۲ قاشق غذاخوری
مواد وسط رولت گوشت:
سبزی‌های معطر (جعفری- گشیز- سبیت - نعنا- مزره) جمعا ۱۰۰ گرم
هویج آبپز ۲ عدد
مغز گردو خرد شده ۳ قاشق غذاخوری
زرشک ۲ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل، زردچوبه به مقدار لازم
مواد لازم برای سس:
پیاز ۱ عدد
هویج ۱ عدد
رب گوجه ۱ قاشق غذاخوری
زعفران آبکرده به مقدار لازم
نمک و فلفل و زردچوبه به مقدار لازم
چطور بپزم:
برای طرز تهیه گوشت چرخ کرده شکم پر، ابتدا شیر، تخم مرغ، پیاز رنده شده، آرد نان یا آردنخودچی و نمک و فلفل و ردچوبه را به گوشت چرخ کرده اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا همه‌ی مواد یکدست شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپس روی کاغذ روغنی یا سلفون را مقدار خیلی کم آرد بپاشید و گوشت آماده را روی آن‌ها پهن کنید.
سعی کنید قطر گوشت تان ۱ سانت باشد، گوشت را به شکل مستطیل صاف کنید بعد سبزی‌های خرد شده را روی آن پهن کنید دقت کنید ۱ سانت بعد از لبه‌ی کار سبزی پهن کنید.
(بجای سبزی از پوره سیب زمینی یا اسفناج و تخم مرغ آبپز به صورت درسته هم می‌شود استفاده کرد) سپس روی آن مغز گردوی خرد شده و زرشک را بپاشید و هویج را به صورت کامل روی آن قرار دهید و به آرامی از لبه شروع به رول کردن کنید.
در آخر سلفون یا کاغذ روغنی را به اطراف آن بپیچید و حدود ۲ ساعت داخل یخچال قرار بدهید.
در این زمان پیاز نگینی را داخل کمی روغن تفت بدهید و سپس رب گوجه و هویج حلقه شده و نمک و فلفل و زعفران و ۲ لیوان آب به آن اضافه کنید اجازه بدهید به جوش بیاید حدودا ۲ لیوان سس لازم داریم. رولت گوشت را به آرامی از سلفون جدا کنید و داخل سس قرار بدهید. تا به کم کم بپزد بعد نیم ساعت رولت را به آرامی برگردانید تا همه‌ی اطراف آن به خوبی بپزد و آماده شود.
رولت را به آرامی در ظرف مورد نظرتان بکشید و از سس (می توانید فقط آب سس را بریزید) اطراف آن بریزید. برای زیباتر شدن رولت گوشت چند برش ابتدای آن بزنید؛ و با سبزیجات تزیین کنید.   منبع:بیتوته

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی رولت رولت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش آنلاین «مهمانی» با عروسک‌های کلاه قرمزی + تاریخ و ساعت پخش

زی‌سان: برنامه عروسکی «مهمانی» به تهیه‌کنندگی حسن خدادادی و نویسندگی و کارگردانی ایرج طهماسب با صداپیشگی هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، محمد شعبانپور، نازنین شعبانی و امیر ادیب با ترکیبی از عروسک‌های مهمونی و کلاه‌قرمزی هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می‌شود. 

عروسک‌های بچه، پشه، مگسی، قیمه از مهمونی و عروسک‌های خاطره‌انگیز فامیل دور، آقوی همساده، جیگر و ببعی از مجموعه کلاه قرمزی در این فصل از مهمانی حضور دارند.

قسمت اول این برنامه چهارشنبه دوم فروردین روی آنتن رفته و پخش آن هر شب ادامه دارد. کلیپ‌های برگزیده و نسخه کامل آن از تلوبیون قابل تماشاست. 

منبع: چندثانیه

tags # تلویزیون ، صدا و سیما سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • شیراز؛ شهر غذاهای خوش‌رنگ و عطرآگین
  • سکانس‌هایی از فیلم مهمانی خصوصی
  • آموزش شیرینی‌پزی / طرز تهیه حلوا زنجبیلی تبریز با مواد بسیار ساده
  • این سبزی را خشک کنید و به جای نمک در غذا ها و سر سفره استفاده کنید
  • ماه مهمانی خدا از نیمه گذشت
  • ۳ عدد خرما برای افطار کافی است
  • تولید بذر هیبرید انواع فلفل گلخانه‌ای در جیرفت
  • مهمانی ۴۰ میلیارد تومانی سلبریتی‌ها؟
  • استقبال از ماه رمضان با موسیقی
  • پخش آنلاین «مهمانی» با عروسک‌های کلاه قرمزی + تاریخ و ساعت پخش