Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی‌زاده بیان کرد: با آغاز به کار مرکز منش در بوشهر جوانان و فارغ‌التحصیلان سراسر استان در این مرکز آغاز به فعالیت خواهند کرد و به مرور زمانی با برنامه ریزی های مناسب در بحث تجاری سازی کسب و کارها نیز ورود خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «علی احمدی‌زاده» روز  شنبه (28 دی) در آئین افتتاحیه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان بوشهر اظهار داشت: با افتتاح  مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان بوشهر گام بسیار مهمی و تاثیرگذاری در راستای توسعه کسب و کارهای فناورانه برداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر مزایای افتتاح این مرکز را ترویج نوآوری و شکوفایی دانش آموختگان استان دانست و اضافه کرد: فعالیت این مرکز طی تفاهم نامه‌ای فی مابین وزارت ورزش و سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان کشور منعقد گردیده است.

 

وی با تاکید بر اینکه استان بوشهر یکی از پنج استان پایلوت کشور در راستای آغاز به کار مرکز منش می باشد خاطرنشان کرد: با آغاز به کار این مرکز جوانان و فارغ‌التحصیلان سراسر استان در مرکز منش آغاز به فعالیت خواهند کرد و به مرور زمانی با برنامه ریزی های مناسب در بحث تجاری سازی کسب و کارها نیز ورود خواهیم کرد.

 

احمدی زاده با بیان اینکه بحث ویژه و مورد تاکید ما در مرکز نوآوری و شکوفایی بحث‌های اداری می باشد تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که قصد تأسیس شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد را دارند در این مرکز ضمن تسهیل در امور مربوطه آموزش‌های لازم را نیز فرا خواهند گرفت.

 

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر با اشاره به اینکه مرکز منش تا مرحله تجاری سازی فناوری در کنار مراجعه کنندگان خواهد بود، اظهار کرد: افراد در این مرکز دوره های آموزش‌های ترویجی، نوآوری و شکوفایی را طی خواهند کرد و افراد صاحب ایده و خلاقیت مراحل تیم سازی را انجام خواهند داد.

 

وی با تاکید بر حمایت از جوانان و فارغ التحصیلان در راستای به بار نشستن ایده و طرح هایشان در این مرکز اظهار داشت: فعالیت‌های مرکز منش بیشتر در زمینه کسب کارهای اینترنتی، و به طور ویژه در حوزه‌های انرژی و آبزیان که ظرفیت‌های استان است دنبال می‌شود.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما سردار سلیمانی نماز جمعه مسجد سقوط هواپیمای اوکراینی فهما مرکز منش استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش هولدینگ‌های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم وفناوری آنا؛ استیج رویدادی در دل نمایشگاه بین المللی اینوتکس است که در سال‌های اخیر به قلب تپنده این جشنواره تبدیل شده است.

این رویداد با هدف تعامل و گفت‌وگو میان فعالان استارت‌آپی، علاقمندان به حوزه‌های فناورانه و نوآورانه، نخبگان فناوری، نهاد‌های ذی‌نفع حاکمیتی، کارآفرینان و صنعتگران نوآور ایجاد شده و سالانه میزبان ده‌ها صاحب‌نظر در حوزه‌های گوناگون استارت‌آپی است.

استیج امسال علاوه بر بررسی ترند‌ها و فناوری‌های نوظهور پدید آمده در حوزه فناوری کشور، به نقش و رویکرد شرکت‌ها و هولدینگ‌های بزرگ صنعتی و برنامه‌های نوآوری این شرکت‌ها خواهد پرداخت.

موضوعات استیج بیش از هر چیز به مسائل روز اکوسیستم استارت‌آپی معطوف شده است.

مرور مهم‌ترین وقایع اکوسیستم استارت‌آپی در سالی که گذشت، بررسی و تحلیل وقایع و رویداد‌های اکوسیستم نوآوری، بررسی چالش‌ها و مسائل اکوسیستم نوآوری کشور و اینکه هوش مصنوعی چگونه آینده ما را رقم خواهند زد از مهمترین برنامه استیج اینوتکس ۲۰۲۴ است.

همچنین در این رویداد به بررسی مواردی چون، «دیفای از رویا تا واقعیت»، «نقش و رویکرد شرکت‌ها و هولدینگ‌های بزرگ صنعتی در اکوسیستم نوآوری»، «آنچه که باید استارت‌آپ‌ها ها از شرکت‌های بزرگ یاد بگیرند» و «نقش و رویکرد دانشگاه در نزدیک ساختن شرکت‌های سنتی با فضای نوآوری و استارت‌آپی » نیز پرداخته می‌شود. 

بررسی مهم‌ترین روند‌ها و تازه‌های حوزه ارتباطات و تبلیغات، بررسی برندکارفرمایی، بررسی مهم‌ترین چالش‌ها و مسائل اکوسیستم استارتاپی کشور، اهمیت تربیت نیروی توسعه کسب‌وکار در جهت رشد و تجربه ورود هلدینگ‌های بزرگ صنعتی به حوزه نوآوری و استارت‌آپی از دیگر برنامه‌های مهم استیج در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ خواهد بود.

استیج در روز آخر نمایشگاه اینوتکس نیز میزبان رقابت استارت‌آپ‌ها در حضور سرمایه گذاران و امتیازدهی به آنان توسط داوران مطرح ایرانی و بین المللی خواهد بود.

با توجه به شرایط موجود اکوسیستم استارت‌آپی کشور بیش از‌هر زمان دیگر نیازمند هم‌اندیشی، ایجاد دیالوگ، یادگیری و دیده شدن است. استیج این فرصت را برای فعالان و علاقمندان حوزه کسب‌وکار‌های نوآورانه فراهم می‌کند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • تخمین سطح زیرکشت ۱۳ محصول راهبردی کشاورزی کشور با استفاده از هوش مصنوعی
  • اردوغان: باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم
  • باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم
  • نقش هولدینگ‌های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری بررسی می‌شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • احیای مراکز تحقیقاتی در راستای پایداری منابع درآمدی
  • احیا کردن مراکز تحقیقاتی در راستای پایدار کردن منابع درآمدی