Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه نعمتی روند خوبی را در این مدت طبق برنامه طی کرده است. تاریخ انتشار: 20:43 - 28 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۰۵۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، میثم علیپور عضو کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت سیامک نعمتی تنها مصدوم سرخپوشان اظهار داشت: نعمتی کشیدگی همسترینگ داشت و اقدامات اولیه روی او انجام شد و خوشبختانه روند خوبی را طی این مدت طبق برنامه طی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از ۱۸ روز او اکنون می‌تواند کار‌های بدنی را شروع کرده و می‌تواند دوچرخه زده و عضلات خود را تقویت کند و تمرینات با توپ را هم آرام آرام باید شروع کند. فعلاً مصدوم دیگری نداریم و سیامک نعمتی هم به زودی به تیم ملحق می‌شود.

بیشتر بخوانید:
نعمتی: تفکرات تاکتیکی گل‌محمدی به درد پرسپولیس می‌خورد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس سیامک نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات تلخ این فصل برای پرسپولیس مصدومیت سخت ستاره‌های این تیم بود در مقاطع مختلف بود.

یکی از بازیکنانی که با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در اوایل فصل، ادامه بازی‌ها را از دست داد یاسین سلمانی بود. علاوه بر او مرتضی پورعلی گنجی هم برای دومین بار دچار این مصدومیت سخت شد.

علیرضا بیرانوند نیز از ابتدای سال درگیر مصدومیت مچ دست شده و حالا با باز کردن گچ دستش تمرینات اختصاصی جدیدی را شروع کرده است.

این بازیکنان حالا وارد آخرین مرحله از دوران مصدومیت‌شان شده‌اند و امروز با حضور در ورزشگاه کاظمی، زیر نظر کادر پزشکی سرخ‌ها تمرین کردند و مورد استقبال هم‌تیمی‌هایشان نیز قرار گرفتند.

بیرانوند با انتشار یک ویدیو از تمرین کنار یاسین و مرتضی برای تمام ورزشکاران ایران آرزوی سلامتی کرد.

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد