Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@06:51:03 GMT

برد منچسترسیتی و آرسنال از دست رفت

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۷۱۳۵

برد منچسترسیتی و آرسنال از دست رفت

دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه) با انجام 6 بازی پیگیری شد که در مهمترین آنها منچسترسیتی در دیداری خانگی مقابل کریستال پالاس به تساوی 2 - 2 رضایت داد.

منچسترسیتی که دروازه‌اش در دقیقه 39 توسط جنک توسان باز شده بود با دو گل سرخیو آگوئرو در دقایق 82 و 87 ورق را برگرداند و در آستانه کسب پیروزی قرار گرفت اما اشتباه فرناندینیو بازیکن برزیلی سیتی در دقیقه 90 برای باز کردن دروازه خودی نگذاشت که آبی‌پو‌شان شهر منچستر این بازی خانگی را به سود خود به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب آرسنال هم که در خانه‌اش میزبان شفیلد یونایتد بود در پایان به تساوی یک - یک رضایت داد. گاربیل مارتینلی در دقیقه 45 آرسنال را پیش انداخت اما جان فلک 7 دقیقه به پایان کار گل تساوی را برای شفیلدیونایتد به ثمر رساند.

در دیگر بازی، تیم فوتبال برایتون نیز در خانه خود و در حالی که علیرضا جهانبخش را روی نیمکت نشانده بود، مقابل استون ویلا به تساوی یک بر یک رضایت داد. برایتون با گل دقیقه 33 تروسارد پیش افتاد اما دروازه‌اش در دقیقه 75 باز شد.

در سه بازی دیگر امشب لیگ برتر انگلیس نتایج زیر رقم خورد:
وستهم یک - اورتون یک
ساوتهمپتون 2- ولورهمپتون 3
نوریچ یک - بورنموث صفر

منبع: فرارو

کلیدواژه: منچسترسیتی آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار از ساعت‌ ۱۷:۱۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد. مس که به دنبال تداوم روزهای خوبش در خانه بود کار را تهاجمی آغاز کرد اما با تساوی بدون گل راهی رختکن شد.

با وجود تداوم برتری مس در نیمه دوم این نفت بود که در دقیقه ۷۵ به گل رسید؛ شیخ ویسی برای حفظ رکورد کلین شیت های متوالی اش پنالتی حریف را مهار کرد اما روی ریباند دروازه اش باز شد.

حسین فلاح در دقیقه ۸۰ این‌گل‌را جبران کرد اما گل تساوی مس با تصمیم عجیب داور وتو شد. حملات ادامه دار شاگردان کلانتری سرانجام در دقیقه ۸۵ نتیجه داد و اکبر آفاق یک پنالتی برای مس به دست آورد.

محمدرضا زینال خیری این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا نتیجه ۱-۱ شود. نیمه دوم پر اتفاق دو تیم ۱۰ دقیقه وقت اضافه‌داشت اما توپی در این دقایق از خط دروازه ها عبور نکرد تا کار با تساوی به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • وولورهمپتون ۰ - ۲ آرسنال/ توپچی‌ها به رقابت بر سر قهرمانی ادامه می‌دهند + فیلم
  • آرسنال رؤیای قهرمانی را زنده نگه داشت
  • ولوز ۰-۲ آرسنال: پیروزی باارزش بعد از هفته کابوس‌وار
  • صعود سخت سیتی به فینال با عبور از چلسی
  • مصدومیت ستاره آرسنال: آرتتا همین را کم داشت!
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین + فیلم