Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هادی حجاریان مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین الملل دانشگاه رازی بابیان اینکه یکی از سیاست‌های دانشگاه رازی در حوزه بین الملل افزایش تعاملات علمی و پژوهشی با دانشگاه‌های خارجی است، گفت : در این راستا طی چندسال گذشته ۲۰ تا ۳۰ تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه‌های خارجی منعقد کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از این تفاهم نامه‌ها تاکنون اجرایی نشده و فقط روی کاغذ مانده، گفت : باتوجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که در این تفاهم نامه‌ها برای ایجاد همکاری‌های مشترک علمی و پژوهشی گنجانده شده، طی ماه‌های گذشته روی فعال کردن آن‌ها تمرکز پیدا کردیم.

مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین الملل دانشگاه رازی گفت: البته برخی از این تفاهم نامه‌ها مانند تفاهم نامه‌ای که با دانشگاه کپنهاک دانمارک در حوزه باستان شناسی و دانشگاه وین اتریش در حوزه اقتصادی داریم اجرایی شده و در حال برداشتن گام‌هایی برای اجرایی شدن دیگر تفاهم نامه‌ها هستیم.

او افزود: می‌خواهیم با توجه به پتانسیل‌ها و نیاز‌هایی که دانشکده‌های دانشگاه رازی دارند و کمکی که دانشگاه‌های خارجی می‌توانند در این زمینه‌ها به دانشکده‌های ما بکنند، به مرور این تفاهم نامه‌ها را اجرایی کنیم.

او گفت: طبق برنامه ریزی که انجام دادیم تا پنج ماه آینده ۱۳ مورد از این تفاهم نامه‌ها که با دانشگاه‌های اروپایی، آسیایی و خاورمیانه است را فعال خواهیم کرد.

او گفت: با فعال شدن تدریجی این تفاهم‌نامه‌ها، تعمیق تعاملات علمی و پژوهشی دانشگاه رازی با دانشگاه‌های خارجی را خواهیم داشت تا پیشرفت علمی دانشکده‌هایمان را بدنبال داشته باشد.

او گفت: در این تفاهم‌ها پیگیر تبادل استاد و دانشجو و اجرای پروژه‌های مشترک علمی هستیم .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان مطبوعات تفاهم نامه دانشگاه خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ایران و پاکستان در بخش دام

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران پس از پایان دیدار رسمی سران ایران و پاکستان و امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری، با همتای پاکستانی خود دیدار کرد.

تفاهم‌نامه همکاری در بخش بهداشت دامی یکی از ۸ سند همکاری است که بین دو کشور ایران - پاکستان امضا شد.

کد خبر 6086921

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی به انتقال تجربیات منجر شود
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان