Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رستگاری بعد از ظهر شنبه در جلسه کاهش آلودگی هوای استان تهران با بیان اینکه از دانشگاه‌های مختلف درخواست همکاری کرده‌ایم، گفت: تعدادی از دانشگاه‌ها برای انجام تحقیقات و آزمایش‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند، البته هنوز در خصوص علت بوی نامطبوع تهران به قطعیت نرسیده‌ایم.

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران از خرید دستگاهی توسط شهرداری تهران برای کمک به شناسایی منبع بوی نامطبوع این شهر خبر داد و اضافه کرد: یکی ۲ دستگاه ثابت نیز برای شناسایی بوی نامطبوع تهران توسط اداره کل محیط زیست استان تهران نصب شده است و قرار است یک ایستگاه هواشناسی نیز در محل «آرادکوه» نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کانون بوی نامطبوع در جنوب تهران است، گفت: البته برای اینکه علت قطعی بوی نامطبوع تهران را بیابیم، باید بیشتر بررسی کنیم.

کد خبر 4829001

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد رستگاری اداره کل محیط زیست استان تهران بوی نامطبوع قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف بوشهر شهرکرد ایلام سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری

تهمتن عبداللهی اظهار داشت: مطابق مصوبه شصت و هفتمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه و آیین نامه مربوطه، دستگاه‌های اجرایی مکلف به معرفی و فروش املاک مازاد خود شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آیین نامه مذکور ۳۸ ملک مازاد با همکاری دستگاه‌های اجرایی شناسایی و معرفی شده و مجوز فروش آنها صادر شده است، افزود: از این تعداد املاک شناسایی شده، ۳۱ ملک به ارزش ۲۱۳۹ میلیارد ریال تاکنون به فروش رسیده است.

بیشتر بخوانید

پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ برای اجرای ۲ هزار و ۱۶۷ طرح

عبداللهی اضافه کرد: منابع حاصل از فروش املاک مازاد به حساب خزانه داری کل کشور واریز شده است و این منابع در پروژه‌های عمرانی و دیگر زیرساخت‌ها هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۷۴ ملک مازاد جدید در استان شناسایی و پس از تصویب در کارگروه استانی برای اخذ مجوز فروش به هیات عالی مولد سازی اعلام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌‎شود
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • شناسایی ۲۰۱ واحد صنعتی آلاینده در استان البرز
  • شناسایی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • شناسایی مراکز غیر مجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • تشکیل ۱۲ کارگروه تخصصی برای شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی
  • شناسایی کنسرسیوم میکروبی موثر در حذف آلودگی‌های نفتی منطقه دهلران