Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در همایش ملی گرامیداشت هفته شورا‌های آموزش و پرورش که روز شنبه ۲۸ دی با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد از مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین معاون اول رئیس جمهوری از کورش مودت، دبیر شورای آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.

در همایش ملی گرامیداشت هفته شورای‌های آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش، جمعی از مسئولان کشوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

۲۴ تا ۳۰ دی به عنوان هفته شورا‌های آموزش و پرورش نامگذاری شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش رئیس جمهوری همایش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز در این همایش گفت: در این همایش دو روزه سوارکارانی از ۲۰ استان کشور همچون اصفهان، تهران، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، کرمانشاه، یزد استعداد وتوانایی اسب‌های پرورش یافته با نژاد ایرانی را به نمایش گذاشتند.

حسین اشرفی افزود: هدف از برگزاری این همایش، ترویج صنعت اسب‌داری و آشنایی جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها با نژاد اسب ایرانی و نحوه نگهداری و پرورش اسب‌های نژاد ایرانی است.


او با اشاره به ثبت همایش سوارکاری این شهرستان در تقویم گردشگری کشور، گفت: در چهارمین همایش کشوری سوارکاری، بیش از ۲۰۰ چابک سوار با اسب‌هایی از نژاد کرد، عرب و دره‌شور حضور داشتند و هنر و استعداد خود را به نمایش گذاشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش از سوى سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی
  • شرایط استفاده دانش‌آموزان از "تک‌ماده" امتحانات نهایی
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند