Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@04:20:52 GMT

عکس ؛ از بدل ایرانی دیوید بکهام رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۷۱۸۲

عکس ؛ از بدل ایرانی دیوید بکهام رونمایی شد

تصویری از بدل دیوید بکهام در فضای مجازی منتشر شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تصویری از فردی ایرانی که بسیار شبیه به دیوید بکهام است در فضای مجازی منتشر شده است که از این فرد در شبکه های اجتماعی به عنوان بدل دیوید بکهام نام برده می شود . در ادامه تصاویری از این فرد را مشاهده می کنید:

دیوید بکام با نام کامل دیوید رابرت جوزف بکام (به انگلیسی: David Robert Joseph Beckham) (زادهٔ ۲ مهٔ ۱۹۷۵ در لندن)، بازیکن فوتبال بازنشسته، مدل اهل انگلستان و مدیر عامل باشگاه فوتبال اینتر میامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین مالک ۱۰ درصد از سهام باشگاه سالفورد سیتی است. بکام در دوران حرفه‌ای فوتبال خود در پست هافبک برای تیم‌های باشگاهی همچون منچستر یونایتد، رئال مادرید و لس آنجلس گلکسی و نیز تیم ملی فوتبال انگلستان بازی می‌کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیوید بکهام اینتر اینتر باشگاه فوتبال اینتر دیوید بکام دیوید بکهام محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه

محمد محبی، مهاجم روستوف نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر فوتبال روسیه در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ شد.

به گزارش مشرق، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

دیگر خبرها

  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • رونمایی از ثبت جهانی کاروانسرای دیر گچین قم
  • واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی
  • مذاکرات ایران برای خرید شرکت خودروسازی «روور» انگلستان
  • واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها