Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول IT حداقل لیسانس مرتبط دارای 5 سال سابقه کار متخصص شبکه و داده کاوی مسلط به اینترنت،Voip ، شبکه، سرور و کامپیوتر مسلط به مدیریت شبکه و سیستم های مدار بسته مسلط به پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم ها مسلط به نگهداری و توسعه Data Center مسلط و توانا در تحلیل گزارش های آماری ارتباط با مشتریان و تولید و فروش دارای شناخت کافی به پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری و امور مشتریان توانایی در گزارش های آماری و برنامه نویسی و تحلیل داده ها مزیت محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تهران واجدین شرایط میتوانند مشخصات ، سوابق تحصیلی و شغلی و نشانی کامل خود را به همراه شماره تلفن های خود حداکثر طی ده روز از تاریخ این اطلاعیه به پست الکترونیکی درج شده و الزاما با ذکر عنوان شغلی به صورت فایل PDF ارسال فرمایند. اطلاعات تماس ایمیل: hr.resume2050@gmail.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند

حمزه‌ای رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند گفت: با دقت و هوشیاری مسئول بهداشتی یکی از کشتارگاه‌های طیور شهرستان بیرجند ۳ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار شده ضبط و قبل از ورود به چرخه مصرف انسانی خارج و به واحد تبدیل ضایعات کشتارگاه منتقل شد.

او افزود: علت این موضوع سپتی سمی حاد بوده است.

بیشتر بخوانید

توزیع ۱۲ هزار تن گوشت مرغ در درمیان

حمزه‌ای ضمن تشکر از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی مسئول بهداشتی کشتارگاه از همکاری و همراهی مدیریت و عوامل کشتارگاه طیور نیز قدردانی کرد.

رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند بیان کرد: همشهریان می‌توانند هرگونه گزارش تخلف از طریق سامانه تلفنی ۰۵۶ - ۳۲۲۱۴۳۶۱ در میان بگذارند تا در اسرع وقت از سوی کارشناسان مربوطه پیگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • کنترل دسترسی کارکنان به شبکه و اهمیت آن برای سازمان‌ها