Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلناروابط عمومی شرکت آسان‌پرداخت پرشین، تکنولوژی موبایل، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی کمک شایانی به تسهیل و سرعت دریافت کمک‌های مردمی کرده است که مجموعه آسان‌پرداخت پرشین (آپ) نیز با اتکا به خانواده 40 میلیونی خود، امکان دریافت این کمک‌ها را در بخش نیکوکاری اپلیکیشن آپ قرار داده است تا مردم نوع‌دوست و خیّر بتوانند، به آسانی کمک‌های خود را به صورت مستقیم به حساب موسسه‌ مورد نظر واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر با توجه به حادثه سیل در استان‌های جنوبی کشور، گزینه کمک به سیل‌زدگان سیستان بلوچستان از طریق هلال احمر به بخش نیکوکاری اضافه شد که طی دو روز ابتدایی نزدیک به دو میلیارد تومان از طریق اپلیکیشن آپ کمک نقدی جمع آوری شد. لازم به توضیح است که مبالغ جمع‌آوری شده در این پویش، مستقیماً (و در لحظه) به حساب هلال احمر استان سیستان و بلوچستان واریز می‌شود. نکنه جالب توجه اینکه دامنه مبالغ اهدایی از 1000 تومان تا 10 میلیون تومان بوده است و این نشان می دهد که هموطنان با هر سطح از تمکن مالی با اعتماد به اپلیکیشن آپ از این پویش استقبال کرده اند.

این پویش در شبکه‌های اجتماعی نیز مورد اقبال چند تن از هنرمندان و شخصیت‌های شناخته شده قرار گرفته و بازنشر شد که این موضوع به افزایش آگاهی از این روشِ آسان برای کمک به مردم نیازمند سیستان و بلوچستان کمک شایانی کرده است. این طرح، تا پایان هفته آتی ادامه خواهد داشت که با توجه به افزایش آگاهی، انتظار می‌رود روز به روز به میزان مشارکت کاربران اضافه شود.

همچنین کارکنان، مدیرعامل، قائم‌مقام مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت آسان‌پرداخت نیز کمک‌های غیر نقدی خود را برای کمک به مردم آسیب دیده استان سیستان و بلوچستان ارسال کرده‌اند که در روزهای گذشته به دست هموطنان عزیزمان در جنوب شرق کشور رسیده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیل زده استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون محیط زیست استان مرکزی با اشاره به این پویش گفت: به مناسبت روز جهانی زمین پاک و هفته زمین پاک امروز برنامه‌ای به صورت سراسری و به تبع آن در سطح شهرستان اراک و استان مرکزی اجرا شد. 
خلیلی افزود: مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین شعار امسال انتخاب شده است. 
او عنوان کرد: این شعار حاکی از اهمیت وجود کیسه‌های پلاستیکی و مضرات آن برای آلودگی آب و خاک است.
معاون محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: در راستای پاکسازی و مشارکت مردم سال گذشته در برنامه «مسیر سبز ایران پاک» تقریبا ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان پاکسازی و حدود ۱۰ هزار کیسه جمع آوری شد. 
خلیلی گفت: این اقدام از جاده‌های اصلی شروع و به مناطق روستایی منتهی می‌شود.

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • تلگرام میلیاردی می‌شود
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • وایبر از تلگرام و واتساپ سبقت گرفت!
  • فوت ۳ نفر به دلیل سیلاب در سیستان و بلوچستان