Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس حسابداری جنسیت:خانم، آقا حداقل مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری سن: 27 تا 40 سال دارای 3 تا 5 سال سابقه کار حسابداری آشنایی به راهکاران  از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن 02166581261 ایمیل job@behban.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com لینک www.behban.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گغت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی مردمی در حمایت از مقاومت و دفاع مشروع نیرو‌های مسلح و جمعه‌های خشم در روز جمعه ۳۱ فروردین در اهواز محدودیت‌های ترافیکی درجهت جلوگیری از اختلال آمد و شد در مسیر راهپیمایی اعمال می‌شود. 

سرهنگ سعید حسنوند افزود: این  محدودیت‌های ترافیکی در مسیر بلوار آیت الله بهبهانی حدفاصل تقاطع کیکاوس تا سه راه سلمان فارسی، رفت و برگشت و تمامی دسترسی‌های منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی شامل خیابان‌های کافی، مهربند، مجاهدین، کیوان و وکیلی از نبش خیابان کمپانی (پیروزی) و خیابان‌های جعفری، شمشیری، صدرالسادات از نبش خیابان حق بین و خیابان‌های امام، کیوان، آیت الله غفاری و هادی زاده از نبش خیابان گندمی اعمال خواهد شد. 

وی ادامه داد: رانندگان می‌توانند از خیابان‌های کمپانی  و حق بین و گندمی در جهت شمالی و جنوبی و خیابان ۱۰و زند و رستگاری در جهت شرقی و غربی به عنوان مسیر‌های جایگزین استفاده نمایند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: هر گونه توقف و پارک خودرو در محل‌های دارای محدودیت ترافیکی ممنوع بوده است و در صورت مشاهده  خودرو‌ها به پارکینگ منتقل خواهند شد.

سرهنگ حسنوند افزود:ضمن تشکر از شهروندان و رانندگان درخواست می‌شود همکاری لازم با ماموران پلیس راهور داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه نمایند.

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • فروش آزاد ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • نرم‌افزار حسابداری بازرگانی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • کشاورزان بقایای هرس شده درختان خود را جمع آوری نمایند
  • ۴۱ درصد تصادفات منجر به فوت عابرین پیاده می‌شود
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد