Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعباس بهرامی نیا روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه حمل و نقل برون شهری کالاها نیازمند اسناد حمل است، افزود:به منظور ساماندهی ناوگان وانت‌بارهای برون شهری با هدف ایمنی در جاده‌ها و همچنین اختصاص سهمیه سوخت به این خودروها، صدور کارت هوشمند الزامی است.

وی ادامه داد: آن دسته از رانندگان و مالکان وانت‌بار که هنوز موفق به دریافت این کار نشده‌اند می‌توانند از خدمات غیرحضوری این طرح برای دریافت کارت هوشمند استفاده کنند؛ براین اساس نیاز است تا متقاضیان برای انجام فرآیند لازم به درگاه اینترنتی  www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

smartcard.rmto.ir مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان با بیان اینکه ثبت نام حضوری رانندگان و ماکان همچنان از طریق مراجعه به مراکز صدور کارت هوشمند در این استان ممکن است، افزود: مدارک مورد نیاز برای صدور کارت هوشمند گواهی سلامت روحی و جسمانی، نداشتن اعتباد و سوء پیشینه است.

به گفته وی هزینه صدور هر کارت هوشمند ۲۰۰ هزار ریال است.

بر اساس این گزارش، از بهمن‌ امسال سوخت ناوگان وانت‌بار بر اساس پیمایش ثبت شده، تخصیص داده خواهد شد.

در دی‌ جاری بنابر اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و حسب تصمیمات گرفته شده در کارگروه مربوطه برای وانت بارهای کم مصرف ۳۰۰ لیتر و پرمصرف ۴۰۰ لیتر به صورت علی الحساب تخصیص داده شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 ایران حمل و نقل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هوشمند قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد

محمد صادقی مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: از ابتدای فروردین  ۱۰۵ هزار درخواست بابت دریافت کارت سوخت ثبت شده که همه این آمار در روند تولید قرار گرفته است.

او افزود:در حال حاضر حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد و هیچ گونه مشکلی در تولید کارت سوخت وجود ندارد.

صادقی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار درخواست برای دریافت کارت سوخت در سامانه هوشمند سوخت به ثبت رسید که تعداد کارت‌های تولید شده بیش از ثبت نام بوده است یعنی باید گفت که سال ۱۴۰۲ حدود ۴ میلیون کارت سوخت تولید شده است.

او گفت: با توجه به ظرفیت تولید کارت سوخت باید گفت سال گذشته روزانه توان ۲۰ تا ۲۵ هزار کارت وجود داشت. اما با ورود تجهیزات جدید این ظرفیت به حدود ۸۰ هزار کارت در روز می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • بانک مرکزی: پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی در ۶ بانک کلید خورد
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • غیرحضوری شدن فعالیت آموزشی مدارس شیفت عصر سراوان و زاهدان
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود
  • وانت‌بارهای سنندج در آستانه ساماندهی/بیکاری عامل ایجاد شغل کاذب
  • حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد
  • متقاضیان کارت سوخت بخوانند | زمان تحویل کارت سوخت کوتاه شد
  • ثبت ۱۰۵ هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت