Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@04:03:59 GMT

نجات سرنشینان ۳۸ خودروی گرفتار در برف خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۷۲۴۷

کورش دهنو شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بارش برف در منطقه تاراز از صبح امروز شروع شده و تا لحظه مخابره خبر همچنان به شدت ادامه دارد.

وی افزود: سه تیم راهدارای، برف‌روبی جاده اندیکا - شهرکرد را انجام می دهند و حدود هشت تن شن و نمک در این جاده پاشیده شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیکا ادامه داد: تردد در این جاده (درحوزه خوزستان) با زنجیر چرخ روان است اما در حوزه چهارمحال وبختیاری به دلیل حجم بیشتر بارش برف، تردد به کندی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در حاشیه جاده اندیکا - شهرکرد بیش از ۳۰ سانتیمتر و در ارتفاعات حدود یک متر برف به زمین نشسته است.

جاده اندیکا - شهرکرد از جاده‌های میانبر خوزستان به چهارمحال وبختیاری است که بخش‌هایی از آن برفگیر و کوهستانی است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: تا صبح روز جمعه روند کاهشی دمای هوا ادامه دارد. 

لطفی افزود: با توجه به الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش یابی انتظار داریم که تا پنج شنبه شب با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار، گاهی وزش باد شدید، رگبار و رعد برق در مناطق مستعد، بارش تگرگ و برخورد صاعقه و همچنین در ارتفاعات تشکیل مه را داشته باشیم.

وی گفت: با توجه به حجم بارش‌ها و ماهیت رگباری آنها وقوع روان‌آب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به خصوص در نیمه جنوبی، و شمال شرق استان در ابن مدت دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه در خصوص بارش‌ها هشدار سطح نارنجی دیروز صادر شده است افزود: پرهیز از سفر‌های غیر ضرور، خودداری از تردد در جاده‌های مواصلاتی استان‌های همجوار از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد و همین طور خود داری از اسکان و جابه جایی و چرایی دام و حاشیه رودخانه‌های فصلی ورعایت  سرعت مطمئنه با توجه به کاهش دید به ویژه در جاده های کوهستانی از جمله توصیه های هواشناسی است. 

دیگر خبرها

  • نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط اهالی بلوچستان+ فیلم
  • نجات ۷ نفر از اهالی کنارک گرفتار در سیل + فیلم
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • نجات ۱۶ خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان
  • لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
  • نجات ۴۳ نفر از سرنشینان دو اتوبوس از سیلاب چابهار
  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • ۴۲۰ کیلوگرم تریاک از خودروی لکسوس کشف شد
  • فیلم/ نجات یک اسب گرفتار شده در چاه آب