Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:19:58 GMT

تولد 49 سالگی پپ گواردیولا؛ تلخِ تلخ! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۷۳۴۳

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی یک شب دراماتیک دیگر را در تولد 49 سالگی اش تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در دیداری مهیج و تماشایی در استادیوم خانگی اش اتحاد با نتیجه تساوی 2-2 مقابل پالاس متوقف شد و فردا عصر لسترسیتی این فرصت را داراست تا با غلبه بر برنلی، دوباره رتبه دوم جدول را از سیتی پس بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما این نتیجه در شرایطی رخ داد که سیتی تا دقیقه 83 از پالاس عقب بود و سرخیو آگوئرو، مهاجم گلزن و آرژانتینی سیتسیزن ها موفق شد طی سه دقیقه، دو بار و به زیبایی دروازه گایتا را باز کرده و تیمش را در آستانه یک پیروزی شیرین قرار دهد.

 

پپ گواردیولا که در هفته های اخیر کمی تحت فشار بوده، بعد از گل دوم سرخیو آگوئرو از خود بی خود شده و جشن شادی مفصلی گرفت. اما در لحظات پایانی بود که ارسال ویلفرد زاها بعد از برخورد به پای فرناندینیو وارد دروازه سیتی شد و این تیم در خانه دو امتیاز مهم دیگر را از دست داد.

 

این سناریو در یک سال اخیر برای پپ گواردیولا چندان غریبه بود. چهره بهت زده سرمربی اسپانیایی سیتی هواداران را به یاد اتفاقات دراماتیک دیدار یک چهارم نهایی فصل قبل لیگ قهرمانان مقابل تاتنهام انداخت که او بعد از مردود اعلام شدن گل رحیم ارسترلینگ و حذف ناباورانه سیتی، روی زمین زانو زد. حالا پپ گواردیولا امروز نیز یک بار دیگر چنین اوج و حضیضی را تجربه کرد تا در مقابل چشم تمشاگران سیتی، تیمش با یک گل به خودی در خانه متوقف شود.

 

 

 

 

 

پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، او همچنین در ادامه گفت: من به خاطر یحیی گل‌محمدی به ایران آمدم.

او همچنین ادامه داد: ️برخلاف علاقه‌ام، در سن ۱۶-۱۷ سالگی فهمیدم استعداد فوتبال بازی کردن ندارم؛ همین موضوع انگیزه‌ای شد تا مربیگری کنم.

کد خبر 846507 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال اوسمار ویرا ورزش باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!